Gemeenteblad van Zaltbommel
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Zaltbommel | Gemeenteblad 2024, 438608 | beleidsregel |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Zaltbommel | Gemeenteblad 2024, 438608 | beleidsregel |
Regeling briefadres gemeente Zaltbommel 2024
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Zaltbommel,
gelet op de artikelen 1.1, 2.23, 2.38 tot en met 2.42, 2.45, 2,47, 2.52 en 4.17 van de Wet basisregistratie personen (Wet BRP), artikel 29 van het Besluit basisregistratie personen (Besluit BRP), de artikelen 17, 18 en 19 van de Regeling basisregistratie personen (Regeling BRP), artikel 4:84 van de Algemene wet bestuursrecht, de circulaire BRP en briefadres (2016-0000656211) van de minister van BZK van 18 oktober 2016 en het Protocol voor ondersteuning door Burgerzaken aan achterblijvers in geval van vermissing (NVVB-2016);
overwegende dat het gewenst is om een beleidsregel vast te stellen met betrekking tot de aangifte en registratie van een briefadres om het oneigenlijk gebruik van het briefadres tegen te gaan en om kwetsbare groepen zonder woonadres, te registreren op een briefadres;
Artikel 4 Nadere voorwaarden en verplichtingen
Voor de personen als bedoeld in artikel 2 lid 1 onder f van deze regeling, gelden voor het doen van aangifte van een briefadres op het adres Hogeweg 11, 5301 LB in Zaltbommel de volgende extra voorwaarden:
De gemeente kan niet aansprakelijk worden gesteld voor niet ontvangen, beschadigde en/of per abuis geopende post. De gemeente ontvangt veel post, de verwerking gebeurt deels automatisch. Post bestemd voor de gemeente wordt automatisch geopend, het kan gebeuren dat post van de briefadreshouder per abuis ook wordt geopend.
Het is in ieder geval niet mogelijk om ingeschreven te worden op een briefadres, indien:
Als de aangever voor een bepaalde termijn, tot maximaal 8 maanden, naar het buitenland vertrekt, een briefadres aanvraagt en het verblijf in het buitenland wordt verlengd, dan dient de aangever zelf een schriftelijk verzoek in te dienen om het briefadres te verlengen of langer dan 8 maanden verblijf te hebben in het buitenland zijn emigratie door te geven;
Onverminderd hetgeen is bepaald in het eerste tot en met het derde lid, is diegene op wie het briefadres betrekking heeft en een ander adres krijgt, gehouden om in de periode tussen vier weken vóór de beoogde verhuisdatum tot en met de vijfde dag na verhuisdatum hiervan aangifte te doen bij de gemeente waar hij zijn nieuwe adres heeft.
Artikel 8 Controlefrequentie en toetsingskader terechte inschrijving
Onderzoek vindt plaats door het opnieuw toesturen van de vragenlijst herbeoordeling briefadres met het verzoek deze in te vullen en in persoon te verschijnen om inlichtingen te verstrekken die van belang zijn voor de registratie van het briefadres. Dit geldt zowel voor de briefhouder als de briefadresgever. Het is aan de beoordeling van de gemeente om hiervan eventueel af te wijken.
Artikel 9 Controlemaatregelen meerdere adressen bij een briefadresgever
Als blijkt dat de briefadresgever aan een gezinshuishouden of een alleenstaande toestemming heeft gegeven voor een briefadres en hij vervolgens toestemming verleent voor een volgend briefadres, dan wordt de briefadresgever opgeroepen voor een persoonlijk gesprek waarin hij zijn medewerking aan het verstrekken van een briefadres komt toelichten.
Als vanwege bijzondere omstandigheden een strikte toepassing van het bepaalde in deze regeling zou leiden tot een onbillijkheid, kan worden afgeweken van het bepaalde in deze regeling.
Aldus vastgesteld in de vergadering van 20 augustus 2024,
de secretaris,
W. Abee
de burgemeester,
M.C. (Marnix) Bakermans
Toelichting op de Regeling briefadres
Toelichting artikel 1, sub d, onder 3:
Onder een alleenstaande ouder wordt verstaan:
Toelichting artikel 2, lid 1, sub a:
Personen die niet beschikken over een woonadres en gebruik maken van de maatschappelijke opvang (passantenverblijven en dag- en nachtopvang) kunnen met een briefadres ingeschreven worden bij één van de (door een gemeente) aangewezen opvanginstellingen. Personen die niet beschikken over een woonadres, maar geen gebruik maken van de maatschappelijke opvang (mensen met een zwervend bestaan), zijn verplicht elders een briefadres te kiezen.
Toelichting artikel 2, lid 1, sub b:
Hierbij valt te denken aan twee echtgenoten die gaan scheiden, maar op één adres wonen. Wanneer de één op het huidige adres blijft wonen, heeft de ander (tijdelijk) geen vast woonadres. Deze laatste persoon kan ingeschreven worden op een briefadres.
Een ander voorbeeld is als een persoon een nieuwe woning heeft gekocht en de oude woning heeft verkocht (in Nederland of in het buitenland). De nieuwe woning moet echter nog opgeleverd worden terwijl de oude woning al overgedragen is aan de nieuwe eigenaar.
Toelichting artikel 2, lid 1, sub c:
Personen die vallen onder de categorie ‘ambulant beroep’ zoals binnenvaartschippers die (met hun gezin) aan boord van een schip wonen en kermismedewerkers die (met hun gezin) met de kermisattractie meereizen. Personen die tot deze categorie behoren komen in aanmerking voor een briefadres, mits zij geen woonadres hebben.
Toelichting artikel 2, lid 1, sub d:
Als iemand naar het buitenland vertrekt, wordt gekeken voor welke periode iemand naar het buitenland gaat. Iemand moet een briefadres kiezen, wanneer hij/zij voor een kortere periode dan 8 maanden in een tijdsbestek van een jaar naar het buitenland gaat en niet meer beschikt over een woonadres.
Op grond van artikel 2.43 Wet BRP mag iemand die voor een periode van meer dan 8 maanden naar het buitenland vertrekt niet als ingezetene ingeschreven blijven in de BRP. In dat geval is de burger verplicht om aangifte te doen van zijn vertrek naar het buitenland. Op grond van de aangifte wordt de bijhouding van zijn persoonslijst een verantwoordelijkheid van de minister van BZK en ‘verhuist’ de PL naar het Register niet-ingezetenen (RNI) vanwege emigratie. In dat geval kan geen briefadres gekozen worden.
Toelichting artikel 2, lid 1, sub e:
Als een inwoner beroepshalve gaat varen aan boord van een schip dat in Nederland de thuishaven heeft en is er bij vertrek de redelijke verwachting dat hij niet langer dan twee jaar buiten Nederland zal verblijven, dan hoeft hij geen aangifte van vertrek te doen (artikel 29 Besluit BRP). Een voorwaarde is wel dat hij/zij gedurende het verblijf buiten Nederland beschikt over een adres in Nederland. Veelal zal dit een briefadres zijn. Het is de burger wel toegestaan om aangifte van vertrek naar het buitenland te doen in deze situatie. Een verplichting daartoe bestaat niet.
Toelichting artikel 2, lid 1, sub f:
Deze kwetsbare groep kampt soms met de gevolgen van een verslaving, psychiatrische aandoeningen en verstandelijke beperkingen. Daardoor komen deze mensen hun administratieve verplichtingen en afspraken niet altijd na. Juist deze mensen hebben laagdrempelige medische basiszorg nodig die zij in de praktijk alleen krijgen na inschrijving in de BRP. Zonder zorgverzekering krijgen deze personen niet de zorg die zij nodig hebben. Dat vergroot de kans op bijvoorbeeld ernstige lichamelijke en/of psychiatrische aandoeningen. Zonder inschrijving in de BRP komen zij in de praktijk ook niet in aanmerking voor een plek op de wachtlijst voor een woning, waardoor zij gedwongen dakloos blijven. Een inschrijving op een briefadres is daarom voor deze groep noodzakelijk.
Waar nodig wordt het briefadres ambtshalve toegekend op een adres in de gemeente van een gemeentelijke instelling of van de gemeente zelf.
Toelichting artikel 2, lid 1, sub g:
Met een langdurig vermist persoon wordt bedoeld een persoon, die:
Gemeenten kunnen te maken krijgen met de melding dat een persoon is vermist. In het protocol voor ondersteuning door Burgerzaken aan achterblijvers in geval van vermissing is vermeld dat in overleg de vermiste persoon kan worden geregistreerd met een briefadres op het adres van de melder.
In de circulaire BRP en briefadres van de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties van 18 oktober 2016 (kenmerk 2016-0000656211) is geregeld dat personen die verblijven in een opvanghuis voor mannen en vrouwen met een briefadres ingeschreven kunnen worden op het kantooradres van de desbetreffende instelling. Op die manier wordt het feitelijke woonadres van betrokkenen adequaat beschermd tegen ongewenste kennisneming door onbevoegden.
Degene die zijn woonadres heeft in een instelling, kan in afwijking van artikel 2.38, lid 1 en artikel 2.39, lid 1 van de Wet BRP in plaats van inschrijving op zijn woonadres een briefadres kiezen. Op grond van artikel 2.40, lid 3 Wet BRP zijn dit instellingen voor gezondheidszorg, instellingen op het gebied van kinderbescherming en penitentiaire instellingen. In de artikelen 17 t/m 19 van de Regeling BRP is aangegeven voor welke instellingen een briefadres gekozen kan worden.
Het college van B&W is eveneens bevoegd, op grond van artikel 2.40, lid 4 Wet BRP, instellingen op het terrein van maatschappelijke opvang aan te wijzen.
Een briefadres kan, in aanvulling op wat de wet regelt en in afwijking van een woonadres, worden gekozen binnen elke gemeente in Nederland. Het is niet verplicht om een briefadres te kiezen in de gemeente waar voor het laatst een woonadres werd gehouden. Voor gedetineerden of personen die in een psychiatrische inrichting verblijven is het advies om bij voorkeur een briefadres te kiezen in de gemeente van herkomst. Dit is onder andere van belang voor de verworven rechten die de briefadreshouder daar heeft opgebouwd, bijvoorbeeld op het gebied van huisvesting. De aangifte wordt altijd gedaan in de gemeente waar het briefadres zich bevindt.
Toelichting artikel 3, lid 2 en 3:
Bij de aangifte dient een schriftelijke verklaring van instemming te worden gevoegd van degene bij wie het briefadres wordt gehouden op grond van artikel 2.45 lid 2 van de wet BRP. Tevens moet het aanvraagformulier briefadres ingevuld en ondertekend ingediend worden. In de schriftelijke verklaring van aangifte (bijlage 1) dienen de redenen van het briefadres en de te verwachten duur te worden opgenomen. De aangever dient tevens een (kopie van een) geldig identiteitsbewijs zoals bedoeld in artikel 1 van de Wet op de identificatieplicht van zichzelf als van degene bij wie het briefadres wordt gehouden te overleggen. De vragenlijst briefadres is als bijlage 1 bijgevoegd.
Het is niet waarschijnlijk dat de briefadreshouder bij zijn aangifte altijd de verklaring van de burgemeester zal kunnen overleggen. De verwachting is, dat deze verklaring veelal bij de afdeling burgerzaken terecht komt via de interne kanalen van de gemeente.
Maximaal 2 briefadressen betekent maximaal aan twee gezinshuishoudens of twee alleenstaanden of één gezinshuishouden en één alleenstaande.
Het blijft mogelijk en is toegestaan dat een briefadresgever meer dan één briefadreshouder op zijn woonadres kan hebben. Bijvoorbeeld een particulier die al dan niet tegen betaling briefadresgever is voor veel gedetineerden, omdat zij hun familie daar niet mee willen belasten. In dat geval kan uitgeweken worden naar de hardheidsclausule van artikel 8 van deze regeling.
Als de gemeente zelf of een instelling voor maatschappelijke opvang als briefadresgever optreedt, is de beperking die lid 6 van deze regeling vermeldt, niet van toepassing.
Voor de personen bedoeld in artikel 2 lid 1 onder f van deze regeling gelden extra voorwaarden voor het doen van aangifte van een briefadres op het adres van de gemeente Zaltbommel. Deze voorwaarden worden vastgelegd in een contract.
Ontbreekt bij de aangifte tot briefadres één of meer van de benodigde stukken, dan wordt de aangifte behandeld als een onvolledige aangifte. De aangever wordt schriftelijk in de gelegenheid gesteld binnen veertien dagen na verzending van het verzoek het verzuim te herstellen en de aangifte alsnog aan te vullen met de ontbrekende stukken. De aangever kan echter in reactie daarop het verzoek doen de termijn om de aangifte aan te vullen eenmalig te verlengen met veertien dagen.
Wanneer de aangever niet binnen veertien dagen zijn/haar aangifte aanvult of uitstel aanvraagt, wordt een brief verstuurd over het besluit dat aan de aangifte briefadres geen gevolg wordt gegeven wegens het ontbreken van de gevraagde documenten, met inachtneming van artikel 2.60 Wet BRP. Hiertegen is bezwaar mogelijk.
Het is toegestaan om in de mededeling tot aanvulling van gegevens (4:5 Awb) al melding te maken van het voornemen om aan de aangifte geen gevolg te geven (4:7 Awb) in het geval dat niet voldaan wordt aan de aanvulling.
Het betreft hier een (niet-limitatieve) opsomming van weigeringsgronden voor de aangifte briefadres.
In de gevallen dat een briefadres wordt toegekend vanwege veiligheidsreden vastgesteld door de burgemeester (art 2, lid 4 van deze regeling) of omdat de briefadreshouder behoort tot een kwetsbare groep (art 2, lid 1 onder f van deze regeling), zal de gemeente zelf altijd de afweging maken tot al dan niet toekennen van een briefadres.
Het is toegestaan om een briefadres bij inschrijving op grond van aangifte van verblijf en adres te kiezen. Dit is in niet strijd met artikel 2.38 Wet BRP.
Er kan geen briefadres gekozen worden indien de aangever een woonadres heeft. Onder woonadres wordt het adres verstaan als bedoeld in artikel 1.1 Wet BRP. Hieronder valt ook het adres, a. indien betrokkene op meer dan één adres woont, het adres waar hij naar redelijke verwachting gedurende een half jaar de meeste malen zal overnachten; of b. het adres waar, bij het ontbreken van een adres als bedoeld onder a, betrokkene naar redelijke verwachting gedurende drie maanden ten minste twee derden van de tijd zal overnachten. In de situatie dat geen woonadres vastgesteld kan worden, moet gekozen worden voor een briefadres.
Uitzondering wordt gemaakt voor zogenaamde verwarde personen (vraag collega uit sociaal domein om advies!) en voor personen waarbij naar het oordeel van de burgemeester het om veiligheidsredenen niet wenselijk om betrokkene op zijn woonadres in te schrijven.
Het permanent bewonen van een recreatiewoning wordt ook aangemerkt als woonadres en is dus geen reden om een briefadres toe te kennen. Er wordt niet voldaan aan artikel 6 onder a van deze regel.
Toelichting artikel 6 sub b en c:
Er dient aangifte van vertrek uit Nederland gedaan te worden als de persoon langer buiten Nederland verblijft dan een periode van twee derde deel van een jaar. In dat geval kan niet gekozen worden voor een briefadres. Hierop is één uitzondering in het geval de persoon beroepshalve op een schip vaart. Zie hiervoor de toelichting bij artikel 2, lid 1, sub e van deze regeling.
Met de hierin vermelde weigeringsgrond wordt bedoeld dat een briefadres alleen verleend kan worden op een woonadres waar nog geen of slechts één briefadres is geregistreerd. Hierbij geldt een briefadres verleend aan een gezinshuishouden als één briefadres. Dit betekent dat er maximaal of twee alleenstaanden of twee gezinshuishoudens of één alleenstaande en één gezinshuishouden een briefadres kunnen hebben op één adres. Zie ook de toelichting bij artikel 3, lid 6 en artikel 11 van deze regeling.
Toelichting artikel 7, lid 1, 3 en 4:
Om het tijdelijke karakter te bevestigen is besloten om een briefadres voor een periode van drie maanden te verlenen. Na het verloop van deze periode kan de burger worden opgeroepen voor het geven van inlichtingen of het doen van aangifte van verhuizing naar het adres waar hij feitelijk verblijft.
Deze periode van drie maanden is bewust gekozen om op deze manier in ieder geval na drie maanden een contactmoment te hebben met de briefadreshouder, om zo te zorgen dat hij/zij snel een woonadres heeft (artikel 2, 1e lid sub van deze regeling)
Hierop zijn een aantal uitzonderingen van toepassing;
Een andere uitzondering heeft te maken met de feitelijke onmogelijkheid van de burger om een woonadres te hebben. Hierbij valt te denken aan binnenvaartschippers. Zolang deze schippers varen kunnen zij kiezen voor een briefadres. Het recht op het briefadres kan voor deze categorie bijvoorbeeld om de vijf jaar worden getoetst.
Als de briefadreshouder een verzoek doet om na de overeengekomen termijn ingeschreven te blijven op zijn briefadres, dan wordt opnieuw beoordeeld of hij aan de voorwaarden die zijn gesteld in deze regeling voldoet.
De Wet BRP verplicht een ingezetene om aangifte te doen van zijn nieuwe adres. Zodra hij weer beschikt over een woonadres of over een ander briefadres, moet hij hiervan aangifte doen. Hij mag hier niet mee wachten totdat de maximale termijn van het briefadres is verstreken. Als aangifte wordt gedaan van een nieuw briefadres, dan wordt dit uiteraard weer getoetst aan de voorwaarden uit deze regeling.
De gemeente moet periodiek controleren of de betrokken persoon nog terecht is ingeschreven met een briefadres. Dit gebeurt in de meeste gevallen voorafgaand aan het verlopen van de termijn. Daarop zijn een aantal uitzonderingen, namelijk binnenvaartschippers en dak- en thuislozen. Aan deze categorieën is in de regel een briefadres voor een langere periode verleend. Hiervoor geldt een andere controlefrequentie.
In artikel 3 lid 6 is het maximale aantal briefadressen op een adres aangegeven. Het is echter wel toegestaan dat iemand voor meer personen als briefadresgever optreedt. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn als een particulier of bepaalde instelling, al dan niet tegen betaling, briefadresgever is voor meerdere gedetineerden, omdat die hun familie daar niet mee willen belasten. Daar is in beginsel niets op tegen, mits de briefadresgever zijn wettelijke verplichtingen nakomt. De gemeente zal dit moeten blijven controleren.
Op grond van artikel 4.17 Wet BRP kan een bestuurlijke boete worden opgelegd als er geen of een onjuiste aangifte van een (brief)adres wordt gedaan. Dit geldt ook voor de verplichting voor zowel de briefadreshouder als ook voor de briefadresgever om op verzoek van het college van burgemeester en wethouders inlichtingen te verstrekken die noodzakelijk zijn voor een juiste bijhouding van de basisregistratie zoals bepaald in artikel 2.45 Wet BRP. Voor de op te leggen bestuurlijke boete geldt een maximaal bedrag van € 325.
In uitzonderingsgevallen kan het gerechtvaardigd zijn om af te wijken van deze regeling, bijvoorbeeld in het geval van de eenmalige verlenging zoals vastgelegd in artikel 6 lid 4 van de regeling. Individuele omstandigheden kunnen er toe leiden dat er nog een extra verlenging van de termijn wordt overeengekomen.
Een ander voorbeeld van een gerechtvaardigde afwijking is een particulier die al dan niet tegen betaling briefadresgever is voor veel gedetineerden, omdat zij hun familie daar niet mee willen belasten.
Conform artikel 4:84 Awb wordt gehandeld overeenkomstig deze beleidsregel, tenzij dat voor een of meer belanghebbenden gevolgen zou hebben die wegens bijzondere omstandigheden onevenredig zijn in verhouding tot de met de beleidsregel te dienen doelen. Dit kan zich voordoen bij bedreigde personen in de opvang conform de circulaire BRP en briefadres (kenmerk 2016-0000656211) van de minister van BZK van 18 oktober 2016. In deze circulaire zijn de mogelijkheden aangegeven die bewoners van opvanghuizen hebben om in de Wet basisregistratie personen (BRP) een briefadres te kiezen bij een gemeente of aan het kantoor van een opvanghuis.
Aanvraagformulier briefadres (Inclusief toestemmingsverklaring)
1. Aanvrager briefadres (eventuele gezinsleden invullen op volgend blad)
Hebt u partner/kinderen die met u meeverhuizen?
Gezinsleden aanvrager briefadres
Gezinsleden aanvrager briefadres
Gezinsleden aanvrager briefadres
2. Gewenst adres voor een briefadres:
3. Beschrijf zo duidelijk mogelijk waarom u een briefadres wilt aanvragen.
3a. Hoelang denkt u een briefadres nodig te hebben?
4. Gaat u naar het buitenland voor een bepaalde periode?
Ja, korter dan 8 maanden (ga verder naar vraag 4a)
Als u korter dan 8 maanden naar het buitenland vertrekt, kunt u een briefadres aanvragen.
Wij vragen u wel bewijzen bij te voegen, dat u niet langer dan 8 maanden naar het buitenland vertrekt.
Als u langer dan 8 maanden in het buitenland verblijft kunt u geen briefadres aanvragen.
U moet zich laten uitschrijven (emigratie).
4a. Waar verblijft u in het buitenland?
5. Verblijft u in een instelling (gezondheidszorg, kinderbescherming, penitentiaire instelling etc.) zoals bedoeld in artikel 2.40 Wet BRP?
Ja, overleg een verklaring van de instelling dat u daar verblijft.
5a. Bent u (binnen)vaartschipper?
Ja, overleg eigendomsbewijs van schip en/of aanstelling als schipper op een schip en/of verklaring hoe vaak u aan boord verblijft.
6. Heeft u nu een woon-, lig- of verblijfsplaats?
Ja (vul hieronder uw adres of verblijfplaatsgegevens in)
7. Waar verblijft u het komend half jaar (adres invullen is verplicht)?
8. Bent u op zoek naar een woning of vaste verblijfplaats? (voeg bewijsstukken toe)
8a. Staat u ingeschreven als woningzoekende? (voeg bewijsstukken toe)
Nee, want _____________________________________________________________________
Ja, vanaf datum _______________ welke organisatie __________________________________
8b. Welke acties hebt u al ondernomen om aan woonruimte te komen?
9. Heeft u werk, een uitkering of bent u zelfstandig ondernemer?
Ja, bij welke werkgever, uitkeringsorganisatie of naam van uw bedrijf?
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Ja, bij wie bent u onder begeleiding voor het oplossen van uw schuldenproblematiek?
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
11. Verklaring en ondertekening aanvrager
Handtekening aanvrager ______________________________________________
Handtekening gezinslid (18+) __________________________________________
Handtekening gezinslid (18+) __________________________________________
Wanneer er twijfel is over uw adres kan er een adresonderzoek worden gestart.
Als deze verklaring niet klopt met de werkelijkheid, riskeert u een bestuurlijke boete van maximaal € 325,--. Ook als u geen aangifte doet van verhuizing of vertrek of onjuiste informatie geeft over uw adres.
In geval van valsheid in geschrifte of oplichting kan er, in plaats van een bestuurlijke boete, aangifte worden gedaan bij de politie.
Bewijsstukken die u bij de aanvraag dient in te leveren zijn:
Bij verblijf in het buitenland:
Het college van burgemeester en wethouders kan u vragen om nadere inlichtingen of documenten te overleggen. U bent op grond van artikel 2.45 van de Wet basisregistratie personen verplicht de gevraagde informatie te verstrekken.
Toestemmingsformulier hoofdbewoner (officieel de briefadresgever) voor een briefadres in de gemeente Zaltbommel.
2. Aan wie geeft u toestemming om uw adres als briefadres te gebruiken?
3. Verklaring en ondertekening briefadresgever
Ik ben op de hoogte van de volgende verplichtingen:
U heeft altijd de mogelijkheid om de toestemming voor een briefadres per direct in te trekken. Nadat u dit schriftelijk aan ons hebt doorgegeven zullen wij een adresonderzoek naar betrokkene opstarten.
Ik verklaar dat ik dit formulier volledig en naar waarheid heb ingevuld.
Bij valsheid in geschrifte of oplichting wordt altijd aangifte gedaan bij de politie.
Aangifte verhuizen/vestiging in de gemeente Zaltbommel BRIEFADRES
Dit aangifteformulier dient bijgevoegd te worden bij de aanvraagformulieren voor een briefadres. Bij ongehuwde personen of geen geregistreerd partnerschap bij de gemeente dient ieder apart een aangifteformulier verhuizing in te vullen en te ondertekenen.
Achternaam ________________________________________
Voornamen (voluit) ________________________________________
Geboortedatum ________________________________________
Telefoonnummer ________________________________________
E-mailadres ________________________________________
BSN ________________________________________
Handtekening + kopie legitimatie ________________________________________
Straatnaam + huisnummer ________________________________________
Postcode: ________________________________________
Woonplaats: ________________________________________
Gemeente: ________________________________________
Nieuwe adresgegevens BRIEFADRES
Datum verhuizing ________________________________________
Straatnaam + huisnummer ________________________________________
Postcode: ________________________________________
Woonplaats: ________________________________________
Aangifte verhuizen/vestiging in de gemeente Zaltbommel BRIEFADRES
Dit aangifteformulier dient bijgevoegd te worden bij de aanvraagformulieren voor een briefadres. Bij ongehuwde personen of geen geregistreerd partnerschap bij de gemeente dient ieder apart een aangifteformulier verhuizing in te vullen en te ondertekenen.
Achternaam ________________________________________
Voornamen (voluit) ________________________________________
Geboortedatum ________________________________________
Telefoonnummer ________________________________________
E-mailadres ________________________________________
BSN ________________________________________
Handtekening + kopie legitimatie ________________________________________
Straatnaam + huisnummer ________________________________________
Postcode: ________________________________________
Woonplaats: ________________________________________
Gemeente: ________________________________________
Nieuwe adresgegevens BRIEFADRES
Datum verhuizing ________________________________________
Straatnaam + huisnummer ________________________________________
Postcode: ________________________________________
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2024-438608.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.