Kennisgeving beschikking bodem 

De Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant heeft op 14 augustus 2024 van Tritium Advies BV te Nuenen, namens de gemeente Eindhoven, een deelsaneringsverslag ontvangen voor de uitgevoerde bodemsanering op de locatie Ruysdaelbaan (ong.) te Eindhoven, EH077202576-SAV-1.

Burgemeester en Wethouders van de gemeente Eindhoven hebben de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant gemandateerd en gemachtigd voor het afhandelen van deze procedure.

In de beschikking besluiten Burgemeester en Wethouders het volgende:

 

  • 1.

    er wordt ingestemd met de uitgevoerde deelsanering

  • 2.

    er zijn voorschriften aan de beschikking verbonden

De beschikking en bijbehorende stukken liggen vanaf 18 oktober 2024 gedurende zes weken ter inzage bij de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant.

Bezwaar

Bezwaren tegen dit besluit kunnen binnen zes weken na de bekendmaking van dit besluit worden ingediend bij:

Het college van burgemeester en wethouders van Eindhoven

Sector Veiligheid en Bestuur, afdeling Bezwaar, beroep en klachten

Postbus 90150

5600 RB te Eindhoven

Wij vragen u om op de linkerbovenhoek van de envelop het woord "bezwaarschrift" te vermelden.

Het bezwaarschrift moet zijn voorzien van een handtekening, naam en adres van de indiener, de dagtekening en ons kenmerk van het besluit. Ook dient u een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar gericht is en de gronden van het bezwaar hierin op te nemen.

Aan deze procedure is het kenmerk Z-2024-014555 gekoppeld. U dient bij correspondentie dit kenmerk te vermelden in de onderwerpregel.

Naar boven