Gemeente Heerlen - ambtshalve uitschrijvingen uit de BRP van 23-09-2024 tot en met 06-10-2024

 

Het college van Heerlen besluit dat, conform artikel 2.22 Wet BRP, de onderstaande personen per de hieronder aangegeven datum ambtshalve uit te schrijven uit de basisregistratie personen (BRP) . Deze personen staan vanaf die datum niet meer actueel ingeschreven in Nederland.

De datum van uitschrijving is de datum van verzending van het voornemen van de uitschrijving uit de BRP.

- H.D. Champagne, 03-06-1983, datum uitschrijving 29-08-2024

- A.A. Shirani, 11-09-1963, datum uitschrijving 26-08-2024

- L.D. Krzemiński, 08-07-1989, datum uitschrijving 04-09-2024

- B. Olela, 04-04-1971, datum uitschrijving 03-09-2024

- L.E. Momai, 07-11-1999, datum uitschrijving 02-09-2024

- N. Ferenc, 16-07-1990, datum uitschrijving 05-09-2024

- B. Ayari, 12-05-1999, datum uitschrijving 10-09-2024

- M. Ferenc, 28-09-1988, datum uitschrijving 05-09-2024

- A. Bro, 30-01-1992, datum uitschrijving 15-08-2024

- J.D. Riley, 19-07-2001, datum uitschrijving 26-08-2024

- K. Ferencová, 24-04-2020, datum uitschrijving 05-09-2024

- N. Ferencová, 13-05-2017, datum uitschrijving 05-09-2024

- R.P.G.J. Everaerts, 01-05-1976, datum uitschrijving 05-09-2024

- S. Javadi, 02-09-1986, datum uitschrijving 10-09-2024

- Z. Swinkels, 14-10-2003, datum uitschrijving 27-08-2024

- L.E. Sander, 13-08-1999, datum uitschrijving 09-09-2024

- J. Ferenc, 04-06-2022, datum uitschrijving 05-09-2024

- J. Ferenc, 09-07-1987, datum uitschrijving 05-09-2024

Bent u het niet eens met deze beslissing?

Dan kunt u bezwaar maken. Doe dit binnen 6 weken, anders kunnen wij het bezwaar niet afhandelen. Ook als u nog in overleg bent met de behandelend ambtenaar. Bezwaar maken kunt u op twee manieren doen: digitaal of schriftelijk.

Digitaal indienen

Gebruik hiervoor het digitale formulier: www.heerlen.nl/bezwaarschift-indienen . Hiervoor heeft u DigiD nodig. Volg de eenvoudige stappen en stem in met verder contact via de e-mail. U krijgt dan geen papieren post meer.

Belangrijk: u kunt dus geen bezwaar indienen met een e-mail.

Schriftelijk indienen

U kunt uw bezwaarschrift ook per post (of fax) sturen naar:

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heerlen

Postbus 1

6400 AA, Heerlen

fax: (045) 560 39 53.

Zet in uw bezwaarschrift ten minste:

  • tegen welk besluit u bezwaar maakt;

  • de datum en het kenmerk van het besluit waartegen u bezwaar maakt. Stuur een kopie van dat besluit mee;

  • uw naam, adres en woonplaats;

  • waarom u bezwaar maakt;

  • uw handtekening;

  • maakt u voor iemand anders bezwaar, stuur dan een machtiging mee.

Naar boven