Ontvangst aanvraag ontheffing geluid bij de Vest 262 in Gouda

De Omgevingsdienst Midden-Holland (ODMH) heeft op 29 augustus 2024 een aanvraag ontvangen om andere geluidsvoorschriften toe te mogen passen. Het gaat over de vervanging van de kademuur bij de Vest 262 in Gouda. De aanvraag is geregistreerd onder kenmerk 2024-00017958. De werkzaamheden zijn aangevraagd in de periode van 23 september 2024 tot en met 8 november 2024. Er wordt gewerkt van maandag tot en met vrijdag tussen 07:00 uur en 19:00 uur.

Procedure

Nadat de aanvraag is beoordeeld neemt de Omgevingsdienst Midden-Holland namens gemeente Gouda een besluit. Dit gebeurt over het algemeen binnen acht weken na ontvangst van de aanvraag. Het besluit wordt bekendgemaakt in het Gemeenteblad.

U kunt nu geen bezwaar maken. Als het besluit op deze aanvraag is genomen, publiceren wij een nieuw bericht. Vanaf dat moment kunt u de documenten met informatie over het besluit bekijken en bezwaar maken.

 

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Team Geluid en Lucht van de ODMH, via info@odmh.nl of telefoonnummer 088 - 54 50 000.

Naar boven