Toestemming voor het organiseren van Sinterklaasintocht Hoevelaken op zaterdag 23 november 2024 van 10:30 uur tot 14:30 uur te Hoevelaken

Op grond van artikel 2:25, eerste lid van de Algemene Plaatselijke Verordening Nijkerk 2021 is op 27 augustus 2024 een evenementenvergunning (met kenmerk 1737585) verleend voor het organiseren van Sinterklaasintocht Hoevelaken op zaterdag 23 november 2024 van 10:30 uur tot 14:30 uur in Hoevelaken.

Documenten opvragen

U kunt bij de gemeente Nijkerk de documenten met informatie over de vergunning opvragen. Stuur een e-mail naar gemeente@nijkerk.eu en geef daarbij de volgende gegevens aan:

  • het kenmerk van de gemeente van de aanvraag

Bezwaar

Tegen dit besluit kan door belanghebbenden binnen zes weken na datum van bekendmaking (= datum verzending van dit besluit) schriftelijk en gemotiveerd bezwaar worden ingediend bij de burgemeester van gemeente Nijkerk. Met een elektronische handtekening (DigiD) kan bezwaar worden gemaakt via de Digitale Publiekswinkel op de website www.nijkerk.eu. Een bezwaarschrift heeft geen schorsende werking.

Voorlopige voorziening

In afwachting van de beslissing op bezwaar kan de voorzieningenrechter van de rechtbank Gelderland worden gevraagd een voorlopige voorziening te treffen. Met een elektronische handtekening (DigiD) kan digitaal een verzoekschrift worden ingediend via https://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Voor het behandelen van een voorlopige voorziening wordt griffierecht in rekening gebracht.

De burgemeester van Nijkerk,

De heer mr. drs. G.D. Renkema

Naar boven