Om administratieve en/of organisatorische redenen maken wij gebruik van een digitale ondertekening. Daarom bevat dit document mogelijk geen fysieke handtekening.
Bent u het niet eens met dit besluit?
Dan kunt u bezwaar maken. Maar misschien neemt een gesprek uw bezwaren al weg. Het is dan ook verstandig eerst contact op te nemen met degene die deze zaak heeft behandeld.
Hoe kunt u bezwaar maken?
U moet uw bezwaren schriftelijk en binnen 6 weken na verzending van dit besluit indienen bij het College van burgemeester en wethouders, postbus 83 te 5400 AB Uden.
U kunt uw bezwaar ook digitaal indienen door het bezwaarformulier in te vullen op www.gemeentemaashorst.nl.
Het bezwaarschrift moet zijn ondertekend en dient tenminste te bevatten:
- •
naam en adres van de indiener;
- •
- •
omschrijving van het besluit waartegen het is gericht;
- •
de reden waarom u het niet eens ment met het besluit.
Inwerkingtreding
Het maken van een bezwaar schorst de werking van het besluit niet. Wanneer u van mening bent dat er met spoed een beslissing over dit besluit moet worden genomen, kunt u aanvullend een voorlopige voorziening vragen bij de rechtbank.
Hoe kunt u een voorlopige voorziening aanvragen?
U vraagt een voorlopige voorziening aan via www.rechtspraak.nl of u stuurt een ondertekende brief naar de Voorzieningenrechter van de Rechtbank Oost-Brabant, postbus 90125 te 5200 MA ’s-Hertogenbosch. Beschikt u over een elektronische handtekening (DigiD), dan kunt u het verzoek ook digitaal indienen. Klik voor de voorwaarden op https://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht.
Voor de behandeling moet u griffierecht betalen. U wordt door de rechtbank geïnformeerd over de hoogte van het bedrag en de wijze van betaling.