Gemeenteblad van De Ronde Venen
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
De Ronde Venen | Gemeenteblad 2024, 369730 | delegatie- of mandaatbesluit |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
De Ronde Venen | Gemeenteblad 2024, 369730 | delegatie- of mandaatbesluit |
Mandaat- en volmachtbesluit Inkoop & Monitoring Utrecht West
Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Oudewater, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft;
Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente De Ronde Venen, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft;
Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Montfoort, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft;
Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Stichtse Vecht, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft;
Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Woerden, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft;
Het college en de burgemeester van de gemeente Woerden haar bevoegdheden wenst te (onder)mandateren aan de Manager van Inkoop en Monitoring Utrecht West en de onder hem/haar ressorterende functionarissen voor de uitvoering van de afgesproken taken en de hierbij behorende begroting ter bevordering van een effectieve en efficiënte dagelijkse bedrijfsvoering van Inkoop & Monitoring Utrecht West;
Gelet op artikel 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 160 en 171 van de Gemeentewet;
vast te stellen het volgende mandaat- en volmachtbesluit Inkoop en Monitoring Utrecht West vanaf de datum van de publicatie dat deze gepubliceerd wordt in het gemeenteblad van de betreffende gemeenten:
Het college en de burgemeester van de in de aanhef genoemde gemeenten, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft, verlenen mandaat en volmacht volgens het bij dit besluit behorende Bevoegdhedenregister, met inachtneming van onderstaande bepalingen, aan het college dan wel de burgemeester en de Directie van de gemeente Woerden, dat ondermandaat verleent aan I&M UW.
Artikel 3 Mandaat of ondermandaat aan Manager I&M UW
De manager I&M UW is volgens het Mandaatregister bevoegd om namens het college besluiten te nemen die in het bevoegdhedenregister benoemd zijn. In voorkomende gevallen zoals benoemd in het bevoegdhedenregister heeft de Manager I&M UW ondermandaat.
Artikel 4 Ondermandaat van de gemeente Woerden aan onder de Manager I&M UW ressorterende medewerkers
Het college en de burgemeester van de gemeente Woerden verleent ondermandaat volgens het bij dit besluit behorende Bevoegdhedenregister aan de onder de Manager I&M UW ressorterende medewerkers met betrekking tot aangelegenheden die op hun werkterrein betrekking hebben.
Artikel 5 Vervanging bij afwezigheid
In geval van afwezigheid van functionarissen, aan wie bij dit besluit bevoegdheden zijn toegekend, worden deze bevoegdheden uitgeoefend door hun plaatsvervanger.
Artikel 6 Volmacht en machtiging
Het bepaalde in dit besluit is van overeenkomstige toepassing op volmacht en machtiging.
Naast de instructies zoals opgenomen in het Bevoegdhedenregister worden ten aanzien van de uitoefening van de (onder)gemandateerde bevoegdheden de volgende algemene instructies gegeven:
Bij de uitvoering van de bevoegdheden wordt zorggedragen voor een duidelijke, heldere, gestructureerde en tijdige vorm van communicatie die passend is bij de betreffende werkzaamheden en die aansluit bij de wensen van de mandaatverleners. Daarbij wordt in er in ieder geval voor zorg gedragen dat:
Bij de uitvoering van de bevoegdheden vindt de verwerking van persoonsgegevens plaats met inachtneming van de bij of krachtens de Jeugdwet, de Wet maatschappelijke ondersteuning 2015 en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en overige toepasselijke privacy wet- en regelgeving gestelde voorschriften.
Artikel 8 Beperkingen mandaat en volmacht
Het mandaat, ondermandaat en de volmacht zoals opgenomen in het bijbehorende Bevoegdhedenregister hebben geen betrekking op:
het zonder toestemming van mandaatverlener besluiten tot het aangaan van overeenkomsten tot verkrijging, vervreemding en bezwaring van registergoederen, en tot het aangaan van overeenkomsten waarbij gemandateerde zich als borg of hoofdelijk medeschuldenaar verbindt, zich voor een derde sterk maakt of zich tot zekerheidstelling voor een schuld van een ander verbindt;
In het in (onder)mandaat genomen besluit dient expliciet te worden aangegeven dat het besluit in naam van het betreffende college dan wel de burgemeester is genomen. In (onder)mandaat genomen besluiten worden als volgt ondertekend:
“Namens burgemeester en wethouders van …(naam betreffende gemeente)……….. gevolgd
door handtekening, naam en functieaanduiding van de gemandateerde. of
“Namens de burgemeester van ……(naam betreffende gemeente)…………..” gevolgd door
handtekening, naam en functieaanduiding van de gemandateerde.
Burgemeester en wethouders van de gemeente De Ronde Venen,
de secretaris,
Marco Vonk
de burgemeester,
Maarten Divendal
De burgemeester van de gemeente De Ronde Venen
Maarten Divendal
Mijdrecht, 14 mei 2024
Bijlage Bevoegdhedenregister, behorende bij het Mandaat- en volmachtbesluit m.b.t. Inkoop Jeugdhulp en Wmo & Contractmanagement 2023 en verder
Inkoop van de genoemde Zorgproducten in de Dienstverleningsovereenkomst die is afgesloten met I&M UW
Bevoegdheid tot het voeren van het gehele inkooptraject en evaluatie hiervan in samenwerking met betrokkenen (de uitvoering, de zorgaanbieders, de werkgroepen beleid etc.). |
De allround administratieve projectondersteuner is enkel bevoegd tot administratieve handelingen rondom de inkoopprocedure. |
||||
Beoordelen van de ingediende inschrijvingen tijdens de instroom(momenten). |
|||||
Het verzorgen van het complete administratieve proces van een inkoopprocedure. |
|||||
Communicatie met zorgaanbieders over zaken gerelateerd aan de inkoop. |
De communicatie vindt plaats op een heldere, tijdige en goed gestructureerde wijze, waarbij iedere medewerker helder voor ogen heeft wat en waarover hij/zij vanuit zijn functie kan en mag communiceren. |
||||
Onderhandelingsgesprekken en het maken van financiële afspraken met de aanbieders. |
Betreft alle onderhandelingen binnen een lopende inkoopprocedure en tussentijdse mogelijkheid tot instroming. Dit alles onder voorbehoud van instemming door het bevoegde bestuursorgaan dan wel de gemandateerde namens het bevoegde bestuursorgaan. |
||||
Onderhandelingsgesprekken met de aanbieders bij (tijdelijk) contract in verband met zorgcontinuïteit. |
|||||
Voeren van correspondentie inzake inkoop indien daar geen beleidsmatige aspecten aan zitten. Indien er (financiële) (rechts)gevolgen kunnen zijn worden deze besproken met de mandaatgever. |
Alle medewerkers van I&M UW 1 |
Contractmanagement en monitoring
Instroommomenten en overeenkomsten
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2024-369730.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.