Gemeente Heerlen - ambtshalve uitschrijvingen uit de BRP van 29-07-2024 tot en met 11-08-2024

 

Het college van Heerlen besluit dat, conform artikel 2.22 Wet BRP, de onderstaande personen per de hieronder aangegeven datum ambtshalve uit te schrijven uit de basisregistratie personen (BRP) . Deze personen staan vanaf die datum niet meer actueel ingeschreven in Nederland.

De datum van uitschrijving is de datum van verzending van het voornemen van de uitschrijving uit de BRP.

 

- K. Kumasaka, 05-05-2000, datum uitschrijving 09-07-2024

- K.O.K. Blbas, 01-07-1974, datum uitschrijving 28-06-2024

- L. Pantazi, 27-06-1974, datum uitschrijving 26-06-2024

- J.C.M. van Weert, 02-01-1990, datum uitschrijving 10-07-2024

- M.G.I. van Melis, 18-01-1983, datum uitschrijving 11-07-2024

- B.A. Kowalczyk, 05-11-1986, datum uitschrijving 11-07-2024

- P. Thomassen, 11-11-1987, datum uitschrijving 02-07-2024

- P.J.P.J.I. Luten, 07-06-1994, datum uitschrijving 17-06-2024

- D.M. Trommelen, 11-03-1965, datum uitschrijving 11-07-2024

- D.L.W.S. Jeurissen, 16-10-1983, datum uitschrijving 10-07-2024

- B. van der Eem, 13-12-1946, datum uitschrijving 11-07-2024

- N.E. Glińska, 05-08-2005, datum uitschrijving 03-07-2024

- Y.A.A. Motte, 29-07-1987, datum uitschrijving 18-07-2024

- C.A.I.M. Richardson, 12-02-1987, datum uitschrijving 10-07-2024

- A. Boutaleb, 14-12-1993, datum uitschrijving 09-07-2024

- C.J.A.K. den Bol, 28-06-2004, datum uitschrijving 18-06-2024

- F.S.C. Gosie, 14-09-1979, datum uitschrijving 28-06-2024

- N.W.R. Smeets, 29-05-1978, datum uitschrijving 10-07-2024

- T. Tilman, 19-03-1985, datum uitschrijving 11-07-2024

- B. Sutor, 28-04-1992, datum uitschrijving 12-07-2024

- T. Đujić, 09-08-1984, datum uitschrijving 02-07-2024

 

Bent u het niet eens met deze beslissing?

Dan kunt u bezwaar maken. Doe dit binnen 6 weken, anders kunnen wij het bezwaar niet afhandelen. Ook als u nog in overleg bent met de behandelend ambtenaar. Bezwaar maken kunt u op twee manieren doen: digitaal of schriftelijk.

Digitaal indienen

Gebruik hiervoor het digitale formulier: www.heerlen.nl/bezwaarschift-indienen . Hiervoor heeft u DigiD nodig. Volg de eenvoudige stappen en stem in met verder contact via de e-mail. U krijgt dan geen papieren post meer.

Belangrijk: u kunt dus geen bezwaar indienen met een e-mail.

Schriftelijk indienen

U kunt uw bezwaarschrift ook per post (of fax) sturen naar:

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heerlen

Postbus 1

6400 AA, Heerlen

fax: (045) 560 39 53.

Zet in uw bezwaarschrift ten minste:

  • tegen welk besluit u bezwaar maakt;

  • de datum en het kenmerk van het besluit waartegen u bezwaar maakt. Stuur een kopie van dat besluit mee;

  • uw naam, adres en woonplaats;

  • waarom u bezwaar maakt;

  • uw handtekening;

  • maakt u voor iemand anders bezwaar, stuur dan een machtiging mee.

Naar boven