Gemeenteblad van Westland
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Westland | Gemeenteblad 2024, 321798 | uitschrijving basisregistratie personen |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Westland | Gemeenteblad 2024, 321798 | uitschrijving basisregistratie personen |
Besluit ambtshalve uitschrijving uit de Basisregistratie Personen (BRP) – meneer/mevrouw F.N. Ahmed
Uit onderzoek van gemeente Westland is gebleken dat onderstaande persoon niet meer woont/bereikbaar is op het adres waar hij/zij volgens de Basisregistratie Personen (BRP) staat ingeschreven. Onderzoek naar het nieuwe adres leverde geen resultaat op.
Het college van burgemeester en wethouders van Westland maakt hierbij bekend dat het besluit genomen heeft om de persoonslijst van onderstaande persoon op te schorten. Het betreft:
Staat uw naam hierboven of weet u waar bovenstaande persoon verblijft, neem dan direct contact op met het KlantContactCentrum (KCC) van de gemeente Westland via 14(0174).
Waarom publiceert gemeente Westland dit bericht?
De gemeente heeft de taak ervoor te zorgen dat gegevens in de BRP juist, volledig en betrouwbaar zijn. De burger is verplicht om binnen 5 dagen na adreswijziging hiervan schriftelijk aangifte te doen bij de woongemeente.
Ondanks herhaalde aanschrijvingen is er van de bovenvermelde persoon geen aangifte binnengekomen. Artikel 3:41, lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om de beschikking ambtshalve uitschrijving te publiceren als de bekendmaking niet kan geschieden door toezending aan de belanghebbende.
Gevolgen van een uitschrijving uit de BRP
Een uitschrijving kan nadelige gevolgen met zich meebrengen, zoals geen (reis)documenten meer kunnen aanvragen, financiële ondersteuning in vorm van toeslagen kan worden stopgezet en het niet meer kunnen opbouwen van AOW.
Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan een belanghebbende tegen dit besluit bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders. De termijn voor het indienen van een bezwaarschrift is 6 weken en vangt aan één dag ná de datum van deze publicatie.
Het ondertekende bezwaarschrift moet in ieder geval bevatten:
Het bezwaarschrift moet worden gericht aan:
Burgemeester en wethouders van Westland, Postbus 150, 2670 AD Naaldwijk.
Bij spoedeisend belang is het mogelijk een voorlopige voorziening te vragen bij de Voorzieningenrechter van de Sector Bestuursrecht van de rechtbank 's-Gravenhage, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag, telefoon (070) 381 1492/1317. In dat geval moet belanghebbende eerst een bezwaarschrift hebben ingediend.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2024-321798.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.