Wijzigingsbesluit Organisatiebesluit en Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024 in verband met de vervanging van de gemeentesecretaris

Het college van Burgemeester en wethouders van de gemeente Amersfoort;

 

gelet op het bepaalde in artikel 106 eerste lid van de Gemeentewet, waarin gesteld wordt dat het college de vervanging van de secretaris regelt;

 

gelet op artikel 160 van de Gemeentewet en titel 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;

besluit vast te stellen:

 

Wijzigingsbesluit Organisatiebesluit en Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024 in verband met de vervanging van de gemeentesecretaris

Artikel I  

Artikel 3, tweede lid van het Organisatiebesluit gemeente Amersfoort 2024 gewijzigd en komt te luiden:

 

  • 2.

    De algemeen directeur/gemeentesecretaris laat zich bij afwezigheid vervangen door de directeur/ eerste loco secretaris. Als beide directeuren afwezig zijn, dan wordt de algemeen directeur/gemeentesecretaris vervangen door respectievelijk de afdelingsmanager Bestuur, Strategie en Veiligheid (2de loco secretaris), de themadirecteur Dienstverlening (3de locosecretaris) en de themadirecteur Sociaal Domein (4de locosecretaris).

Artikel II  

Artikel 4, derde lid van bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2024 komt te vervallen.

Artikel III  

Dit besluit treedt in werking op de dag na die van bekendmaking.

Aldus besloten in de vergadering van het college van de gemeente Amersfoort op 9 juli 2024.

Het college van burgemeester en wethouders,

de secretaris, N.W. Kamphorst

de burgemeester, L.M.M. Bolsius

Naar boven