Wijziging van de Tijdelijke subsidieregeling VHF Hoge Vucht Breda 2024

Bekendmaking

Burgemeester en wethouders van Breda maken bekend dat zij op 2 juli 2024 de wijziging van de Tijdelijke subsidieregeling VHF Hoge Vucht Breda 2024 hebben vastgesteld.

 

Inwerkingtreding

De wijziging wordt van kracht met ingang van de dag na bekendmaking.

 

Rechtsmiddelen

Tegen de wijziging van de Tijdelijke subsidieregeling VHF Hoge Vucht Breda 2024 is geen bezwaar of beroep mogelijk.

 

Tekst wijziging

Burgemeester en wethouders van Breda,

 

besluiten vast te stellen de:

 

Wijziging van de Tijdelijke subsidieregeling VHF Hoge Vucht Breda 2024

Artikel I  

 

A

 

Artikel 3 wordt gewijzigd, door toevoeging van lid 4, en artikel 3 lid 4 komt als volgt te luiden:

 

Artikel 3: Voor wie

  • 4.

    In afwijking van lid 3 mag een eigenaar nog een aanvraag indienen wanneer zijn woning betrokken is bij een wijkaanpak en/of gespikkeld bezit project. De totaal te verstrekken subsidie op grond van deze subsidieregeling of op grond van andere subsidieregelingen die hetzelfde doel dienen, bedraagt nooit meer dan € 19.000,-.

B

Artikel 7 wordt gewijzigd en komt als volgt te luiden:

 

Artikel 7: Bij de aanvraag in te dienen stukken

  • 1.

    Bij de aanvraag moeten naast de vereisten in artikel 3:2 lid 3 Algemene Subsidieverordening Breda 2017 de volgende stukken gevoegd zijn:

    • a.

      Het voorlopig label energie NTA 8800 waaruit op te maken is dat door de maatregelen minimaal label B of 3 labelstappen bereikt worden;

    • b.

      Indien bij een eerste aanvraag minimaal label B is bereikt, is bij een volgende aanvraag geen rapport nodig;

    • c.

      Een op naam van de eigenaar gestelde en door de aannemer en de eigenaar ondertekende offerte, een op naam van eigenaar gestelde factuur of een door de aanvrager ondertekende opdrachtbevestiging.

  • 2.

    Bij de vaststelling van de subsidie dienen de volgende stukken te worden meegestuurd:

    • a.

      De facturen van de renovatiewerkzaamheden;

    • b.

      Het energielabel na uitvoeren van de renovatiewerkzaamheden;

    • c.

      Kopie van het betalingsbewijs.

Artikel II  

Deze wijziging treedt in werking op de dag na bekendmaking.

 

Aldus besloten door burgemeester en wethouders van Breda in de vergadering van 2 juli 2024.

, burgemeester

, gemeentesecretaris

Naar boven