Gemeenteblad van Amsterdam
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Amsterdam | Gemeenteblad 2024, 208686 | algemeen verbindend voorschrift (verordening) |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Amsterdam | Gemeenteblad 2024, 208686 | algemeen verbindend voorschrift (verordening) |
Wijzigingsverordening van de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024
De raad van de gemeente Amsterdam,
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 26 maart 2024,
gelet op artikelen 216 en 225 van de Gemeentewet, gezien de inspraakreacties en de nota van beantwoording van 26 maart 2024, de adviezen van de dagelijks besturen van de bestuurscommissies van stadsdelen Noord en Nieuw-West van 11 en 19 december 2023
De belasting, bedoeld in artikel 1, onderdeel b, is verschuldigd op het tijdstip van het verlenen van de vergunning.
In Bijlage 1: Tarieventabel 2024, behorend bij de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024 worden in Hoofdstuk 1. Tariefgebieden onder Tariefgebied 6 de onderdelen IX en X toegevoegd en deze komen als volgt te luiden:
Het gebied waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Zuiderzeeweg, (2) het midden van de ring A10, (3) het midden van de Weersloot, (4) het midden van het water ten oosten van de volkstuinenparken Tuinwijck en Kweeklust, (5) de noordzijde van de Durgendammerdijk tot aan de bebouwde kom van Durgerdam, (6) het midden van het Buiten IJ, (7) het midden van het IJ en (8) een denkbeeldige lijn van Het IJ, via het midden van de aftakking richting de Schellingwouderbreek, naar de Zuiderzeeweg;
Het gebied waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Johan van Hasseltweg, (2) een denkbeeldige lijn van de Johan van Hasseltweg naar het midden van het Johan van Hasseltkanaal-West, (3) het midden van het Buiksloterkanaal tot de Buiksloterweg, (4) de Buiksloterweg in oostelijke richting tot het midden van het Noordhollandsch Kanaal, (5) het midden van het Noordhollandsch Kanaal tot het midden van het IJ, (6) het midden van het IJ, (7) het midden van het Motorkanaal, (8) de oostzijde van de Motorkade, (9) de Zuidzijde van de Meeuwenlaan tot aan de Hamerstraat en (10) het midden van de Meeuwenlaan tot aan de rotonde.
In Bijlage 1: Tarieventabel 2024, behorend bij de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024 worden in Hoofdstuk 1. Tariefgebieden onder Tariefgebied 7 de onderdelen I tot en met VII vervangen door een nieuw onderdeel I en dit komt als volgt te luiden:
Het gebied waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de ring A10, (2) de oostzijde van de nieuwe Leeuwarderweg, (3) de noordelijke berm van de Nieuwe Purmerweg, (4) de Grote Die, (5) via de Kleine Die en de Grote Haven naar het midden van Zijkanaal K naar Nieuwendam, (6) het midden van Het IJ, (7) het Motorkanaal, (8) de oostzijde van de Motorkade, (9) de Zuidzijde van de Meeuwenlaan tot aan de Hamerstraat, (10) het midden van de Meeuwenlaan tot aan de rotonde, (11) het midden van de Johan van Hasseltweg, (12) een denkbeeldige lijn van de Johan van Hasseltweg, aan de zuidzijde langs Papaverweg 1-3, naar het midden van het Johan van Hasseltkanaal-West, (13) het midden van het Buiksloterkanaal tot de Grasweg, (14) het noorden van de Grasweg, (15) het midden van het Tolhuiskanaal tot achter de ligplaats met adres Grasweg 22A, (16) een denkbeeldige lijn naar water het ten noorden van het adres Grasweg 41Z, (17) het midden van het IJ, (18) het water langs Kraanspoor, denkbeeldig doorgetrokken tot de noordzijde van de tt. Vasumweg, (19) de noordzijde van de tt. Vasumweg, (20) bij kruising tt. Vasumweg en mt. Lincolnweg lands de westzijde van de Klaprozenweg, (21) de noordzijde van de Klaprozenweg, (22) vanaf de Klaprozenweg richting het noorden langs de gevel van het stroomdistributiestation (Klaprozenweg 58) en de westelijke perceelgrens van de Buiksloterbreek 118-122 naar het water Buiksloterbreek, (23) het midden van het water Buiksloterbreek en (24) het midden van het Noordhollandsch Kanaal tot aan de Ring A10;
In Bijlage 1: Tarieventabel 2024, behorend bij de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024 wordt in Hoofdstuk 1. Tariefgebieden onder Tariefgebied 7 een nieuw onderdeel II en III toegevoegd en deze komen als volgt te luiden:
Het gebied waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de ring A10, (2) de westzijde van de Beemsterstraat, (3) het midden van de Zwarte Gouw, (4) het midden van de Weersloot, (5) het midden van het water ten oosten van de volkstuinenparken Tuinwijck en Kweeklust, (6) de noordzijde van de Durgerdammerdijk, (7) het midden van de ring A10, (8) het midden van de Zuiderzeeweg, (9) een denkbeeldige lijn van de Zuiderzeeweg ter hoogte van de Schellingwouderbreek naar het midden van de aftakking tussen Sportpark Schellingwoude en de Oranjewerf naar het IJ, (10) het midden van het IJ, (11) het midden van Zijkanaal K naar Nieuwendam, (12) het midden van de Grote Haven, (13) het midden van de Kleine Die, (14) het midden van de Grote Die, (15) de noordelijke berm van de Nieuwe Purmerweg en (16) de oostzijde van de nieuwe Leeuwarderweg tot aan de ring A10, met uitzondering van het tariefgebied Flat-rate 3 uur/tariefgebied 7;
Het gebied waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van het IJ, (2) het water langs Kraanspoor, denkbeeldig doorgetrokken tot de noordzijde van de tt. Vasumweg, (3) de noordzijde van de tt. Vasumweg, (4) bij kruising tt. Vasumweg en mt. Lincolnweg langs de westzijde van de Klaprozenweg, (5) de noordzijde van de Klaprozenweg, (6) vanaf de Klaprozenweg richting het noorden langs de gevel van het stroomdistributiestation (Klaprozenweg 58) en de westelijke perceelgrens van de Buiksloterbreek 118-122 naar het water Buiksloterbreek, (7) het midden van het water Buiksloterbreek, (8) het midden van het Noordhollandsch Kanaal tot aan de Ring A10 en (9) het midden van de Ring A10;
In Bijlage 1: Tarieventabel 2024, behorend bij de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024 wordt in Hoofdstuk 1. Tariefgebieden onder Tariefgebied 7 het onderdeel VII. gewijzigd en dit komt als volgt te luiden:
Het gebied waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Basisweg, (2) het midden van de Noordzeeweg, (3) het zuidelijk talud van het goederenspoor, (4) het midden van de Australiëhavenweg, (5) de noordzijde van de Westpoortweg, (6) het water ten westen van De Heining, (7) de noordzijde van de Wethouder van Essenweg, (8) het midden van het water ten westen van de Westrandweg, (9) het midden van Daveren, (10) het midden van de Australiëhavenweg, (11) het midden van de Haarlemmervaart, (12) het midden van de ringsloot van het sportpark Spieringhorn, (13) het midden van de Seineweg, (14) de noordelijke teen van het talud van het treinspoor, (15) het treinspoor, ten zuiden van de Kastrupstraat richting het noorden, (16) de denkbeeldige lijn tot aan het noorden van de Donauweg richting Deccaweg, (17) het oosten van de Gyroscoopweg en (18) het midden van de Radarweg tot het midden van de Basisweg.
In Bijlage 1: Tarieventabel 2024, behorend bij de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024 wordt in Hoofdstuk 2. Vergunningen, vergunninggebieden en - tarieven onder 2.1 Stadsdeel Noord gewijzigd. Deze paragraaf komt als volgt te luiden:
Vergunninggebied Noord-1, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Nieuwe Leeuwarderweg, (2) het midden van de Ring A10, (3) het midden van de waterpartij ten westen van het Baanakkerspark tot aan brug 953 in de IJdoornlaan en (4) het midden van de IJdoornlaan, inclusief de parkeerplaatsen onder het viaduct ter hoogte van het water De Wieden:
Vergunninggebied Noord-2, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) de oostzijde van de Nieuwe Leeuwarderweg (tussen de straten Nieuwe Purmerweg en het water ten noorden van noordgevel Loenermark 632-646), (2) het midden van het water ten noorden van Loenermark 632-646 tot aan het fietspad Loenermark, (3) de noordberm van de Loenermark, tussen fietspad en rotonde Waddenweg, (4) de noordoost kant van de weg Buikslotermeerplein, inclusief de 25 langs-parkeerplaatsen aan de noordzijde van deze weg ter hoogte van de even huisnummers Buikslotermeerplein 98 t/m 116, 152 t/m 158 en 306 t/m 320, (5) de doorgetrokken denkbeeldige rechte lijn vanuit de TH Weeversweg naar het zuiden, (6) het midden van het water De Wieden tussen Het Hoogt en de Buikslotermeerdijk (tussen de straten Th. Weeversweg en Nieuwe Purmerweg) en (7) de noordelijke berm van de Nieuwe Purmerweg. In dit gebied vallen tevens de 40 woningen boven parkeergarage De Opgang (Buikslotermeerplein 224 t/m 246, 248A t/m 248L, 250A t/m 250L, 252A t/m 252L, 254A t/m 254L en 262) en het adres Buikslotermeerplein 2000 (Stadsdeelkantoor):
Vergunninggebied Noord-3, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Ring A10, (2) het midden van het Noordhollandsch Kanaal, (3) het midden van de Buiksloterbreek (water) en (4) de oostzijde van de Vikingpad, in denkbeeldige lijn doorgetrokken tot de Ring A10:
Vergunninggebied Noord-4, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) de middenas van de IJdoornlaan, exclusief de parkeerplaatsen onder het viaduct ter hoogte van het water De Wieden, (2) het water ten westen van het Baanakkerspad, (3) de noordoostkant van de weg Buikslotermeerplein, exclusief de 25 langs-parkeerplaatsen aan de noordzijde van deze weg ter hoogte van de even huisnummers Buikslotermeerplein 98 t/m 116, 152 t/m 158 en 320, (4) de noordelijke berm van de Loenermark en (5) het fietspad tussen Loenermark en IJdoornlaan:
Vergunninggebied Noord-5, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het water langs Kraanspoor, denkbeeldig doorgetrokken tot de noordzijde van de tt. Vasumweg, (2) de noordzijde van de tt. Vasumweg, (3) bij kruising tt. Vasumweg en mt. Lincolnweg langs de westzijde van de Klaprozenweg, (4) de noordzijde van de Klaprozenweg, (5) vanaf de Klaprozenweg richting het noorden langs de gevel van het stroomdistributiestation (Klaprozenweg 58), (6) de noordelijke berm van de Metaalbewerkersweg in denkbeeldige lijn doorgetrokken tot de Ridderspoorweg, (7) het midden van de Ridderspoorweg, (8) het midden van het Schooltuinpad in denkbeeldige lijn doorgetrokken tot aan de Klaprozenweg, (9) het midden van de Klaprozenweg tot aan Papaverweg, (10) het midden van de Papaverweg tot aan de kruising Papaverhoek ter hoogte van huisnummer 1-3, (11) langs de zuidelijke berm van de Papaverhoek tot aan het midden van de Distelhaven, (12) door het Buiksloterkanaal tot aan het IJ en (13) alle huisnummers van de Buiksloterbreek:
Vergunninggebied Noord-6, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van het IJ, (2) het Buiksloterkanaal, (3) de Distelhaven, (4) de middenas van de Papaverweg tot aan de kruising Papaverhoek en Papaverweg ter hoogte van huisnummers 1-3, (5) de Papaverweg naar de Klaprozenweg, (6) de middenas van de Klaprozenweg, (7) een denkbeeldige lijn naar het Schooltuinpad, (8) het midden van het Schooltuinpad, (9) het midden van de Ridderspoorweg tot aan het water van de Buiksloterbreek, (10) het water van de Buiksloterbreek tot aan het Noordhollandsch Kanaal en (11) het Noordhollandsch Kanaal tot aan het IJ:
Vergunninggebied Noord -7, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van het IJ, (2) het midden van het Noordhollandsch Kanaal, (3) het midden van de Johan van Hasseltweg, (4) de oostzijde van de Nieuwe Leeuwarderweg, (5) de noordelijke berm van de Nieuwe Purmerweg tot aan de Ringsloot, (6) de Grote Die, (7) via de Kleine Die en de Grote Haven naar het midden van Zijkanaal K naar Nieuwendam tot aan de bocht aan de zuidoostzijde van het W.H. Vliegenbos, (8) de Nieuwendammerkade zuidelijk langs het W.H. Vliegenbos tot aan de Zamenhofstraat, (9) de westelijke berm van de Zamenhofstraat, tussen Nieuwendammerkade en de G.J. Ketjenweg, (10) het midden van de Zamenhofstraat, tussen G.J. Ketjenweg en de Zesde Vogelstraat, (11) het midden van de Zesde Vogelstraat inclusief parkeerplaatsen oostzijde, (12) de zuidzijde van de Vogelkade, (13) via het zuidoostelijk gelegen fietspad langs de Meeuwenlaan en (14) de westelijke berm van de Motorkade denkbeeldig doorgetrokken tot aan het IJ:
Vergunninggebied Noord-8, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van het IJ, (2) westelijke berm van de Motorkade, (3) het zuidoostelijke gelegen fietspad langs de Meeuwenlaan, (4) de zuidzijde van de Vogelkade, (5) midden van de Zesde Vogelstraat exclusief parkeerplaatsen oostzijde, (6) het midden van de Zamenhofstraat, (7) de noordzijde van de Nieuwendammerkade, (8) het midden van Zijkanaal K naar Nieuwendam.en (9) het midden van het IJ:
Vergunninggebied Noord-9, waarvan de grenzen worden gevormd door
(1) het midden van het Noordhollandsch Kanaal, (2) het midden van de Ring A10 (3) het midden van de Nieuwe Leeuwarderweg tot aan de IJdoornlaan, (4) IJdoornlaan tot aan viaduct bij fietspad Loenermark, (5) fietspad Loenermark tot aan noordgevel Loenermark 632-646, (6) door het midden van het water tot aan midden Nieuwe Leeuwarderweg, (7) het midden van de Nieuwe Leeuwarderweg tot het midden van de Johan van Hasseltweg, (8) het midden van de Johan van Hasseltweg tot het midden van het Noordhollandsch Kanaal, met uitzondering van het adres Buikslotermeerplein 2000 (Stadsdeelkantoor):
Vergunninggebied Noord-10, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van het Zijkanaal K naar Nieuwendam, (2) het midden van de Grote Haven, (3) het midden van de Kleine Die, (4) het midden van de Grote Die, (5) het midden van het water ten westen van het Dirkshornplantsoen, (6) het midden van het water ten noorden van de Watergangseweg, (7) het midden van de Schellingwouderbreek, (8) het midden van de Zuiderzeeweg, (9) het midden van de ring A10, (10) het midden van de Weersloot, (11) het midden van het water ten oosten van de volkstuinenparken Tuinwijck en Kweeklust, (12) de noordzijde van de Durgerdammerdijk tot aan de bebouwde kom van Durgerdam, (13) het midden van het Buiten IJ en (14) het midden van het IJ:
Vergunninggebied Noord-11, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de ring A10, (2) de westzijde van de Beemsterstraat, (3) het midden van de Zwarte Gouw, (4) het midden van de Weersloot, (5) het midden van de ring A10, (6) het midden van de Zuiderzeeweg, (7) het midden van de Schellingwouderbreek, (8) het midden van het water ten noorden van de Watergangseweg en (9) het midden van het water ten westen van het Baanakkerspad in denkbeeldige lijn doorgetrokken tot aan de ring A10:
Vergunninggebied Noord-12, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Molenaarsweg, (2) het midden van de Stellingweg, (3) de oostzijde van de Appelweg, (4) een denkbeeldige lijn van de Appelweg tot de noordzijde van Zijkanaal I, (5) het midden van Zijkanaal I, (6) het midden van de Klaprozenweg, (7) het midden van de Cornelis Douwesweg en (8) het midden van het Coentunnelcircuit:
Vergunninggebied Noord-13, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Ring A10, (2) het midden van de Verlengde Stellingweg, (3) het midden van de Molenaarsweg, (4) het Coentunnelcircuit, (5) het midden van de Cornelis Douwesweg, (6) midden van de Klaprozenweg in zuidelijke richting, (7) het midden van de tt. Vasumweg tot aan Kraanspoor, (8) het water langs Kraanspoor en (9) het midden van Het IJ:
Vergunninggebied Noord-14, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Ring A10, (2) een denkbeeldige lijn naar het Vikingpad, (3) de oostzijde van het Vikingpad, (4) de oostzijde van de Buiksloterdijk tot de Metaalbewerkersweg, (5) langs de westelijke grens het stroomdistributiestation (Klaprozenweg 58), (6) het water direct achter de woonboten met adressen Buiksloterdijk 401- 413, (7) het midden van Zijkanaal I, (8) de oostzijde van de Appelweg, (9) het midden van de Stellingweg en (10) het midden van de Verlengde Stellingweg:
In Bijlage 1: Tarieventabel 2024, behorend bij de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024 worden in Hoofdstuk 2. Vergunningen, vergunninggebieden en - tarieven onder 2.4 Stadsdeel Nieuw-West de omschrijvingen van het vergunninggebied Nieuw-West-1, -6, -8 en -9 gewijzigd en deze komen als volgt te luiden:
Vergunninggebied Nieuw-West-1, het gebied waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van het water ten zuiden van de Haarlemmerweg, (2) het water ten oosten van sportpark Spieringhorn, (3) het water ten noorden van sportpark Spieringhorn, (4) het midden van de Seineweg, (5) het zuidelijk talud van de spoorlijn Amsterdam-Haarlem, (6) het midden van de Australiëhavenweg, (7) het midden van het water ten zuiden van de Haarlemmerweg, (8) het midden van het water ten westen van Antony Moddermanstraat, (9) het midden van het water ten oosten van Eendrachtspark, (10) het midden van het water ten zuiden van Albadagracht, (11) het midden van het water ten westen van Heksenpad, (12) het midden van Burgemeester Röellstraat, (13) het midden van de Slotermeerlaan, (14) het midden van de President Allendelaan, (15) het midden van het Sloterparkbadsingel, (16) het midden van de Sloterplas richting oever van Noordzijde, (17) de noordzijde van de Jan Evertsenstraat tussen de rotonde Oostoever en het spoorwegtalud en (18) het spoorwegtalud tot het midden van het water ten zuiden van de Haarlemmerweg:
Vergunninggebied Nieuw-West-6 (Geuzenveld), waarvan de grenzen worden gevormd door (1) de Binnenpolderringdijk Noord, (2) het midden van de Joris van den Berghweg, (3) het midden van Nico Broekhuysenweg, (4) het water ten westen van Ma Braunpad, (5) het midden van het water ten noorden van Sportpark Ookmeer tot de President Allendelaan, (6) het midden van de Slotermeerlaan, (7) het midden van de Burgemeester Röellstraat, (8) het midden van het water ten westen van Henric van Veldekehof, (9) het midden van het water ten noorden van Nellie van Kolstraat, (10) het midden van het water ten oosten van het Eendrachtspark en (11) midden van het water ten zuiden van de Haarlemmerweg:
Vergunninggebied Nieuw-West-8, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van de Basisweg, (2) het midden van de Noordzeeweg, (3) het zuidelijk talud van het goederenspoor, (4) het midden van de Australiëhavenweg, (5) de noordzijde van de Westpoortweg, (6) het water ten westen van De Heining, (7) de noordzijde van de Wethouder van Essenweg, (8) het midden van het water ten westen van de Westrandweg, (9) het midden van Daveren, (10) de zuidzijde van de Theemsweg, (11) het midden van de Seineweg, (12) de noordelijke teen van het talud van het treinspoor, (13) het treinspoor, ten zuiden van de Kastrupstraat richting het noorden, (14) de denkbeeldige lijn tot aan het noorden van de Donauweg richting Deccaweg, (15) het oosten van de Gyroscoopweg en (16) het midden van de Radarweg tot het midden van de Basisweg:
Vergunninggebied Nieuw-West-9, waarvan de grenzen worden gevormd door (1) het midden van Ookmeerweg, (2) het midden van het water ten westen van Sportpark Ookmeer tot het verlengde van Herman Bonpad, (3) het westen van Ma Braunpad, (4) het midden van Ookmeerweg, (5) het midden van de Ringvaart van de Haarlemmermeer, (6) het midden van de A4 (Nieuwe Haagseweg) met inbegrip van de adressen Ringvaartdijk 100 t/m 114 (even), (7) het midden van het Ringspoor, richting Isolatorweg, (8) het midden van Henk Sneevlietweg, (9) het midden van de Johan Huizingalaan, (10) het midden van het water ten noorden van de Plesmalaan, (11) het midden van de Christoffel Plantijngracht, (12) het noorden van de Cornelis Lelylaan, (13) het midden van Hoekenespad, (14) het midden van Hoekenesgracht, (15) het midden van Osdorpergracht, (16) het oosten van Oeverpad tot brug 751 en (17) het noorden van President Allendelaan tot het midden van Ookmeerweg en de adressen Ookmeerweg 276 t/m 279:
Aldus vastgesteld in de raadsvergadering van 24 april 2024.
De voorzitter
Femke Halsema
De raadsgriffier
Jolien Houtman
Toelichting op de voorgestelde wijzigingen
In artikel 4 lid 2 wordt opgenomen dat de kosten voor een vergunning verschuldigd is op het tijdstip dat de vergunning wordt verleend. De aanleiding is een recente uitspraak van de rechtbank Amsterdam waarin de rechter bepaalde dat het voor de vergunninghouder onvoldoende duidelijk was dat de vergunning op de dag van verlening, niet voor die hele kalenderdag geldig was, maar slechts vanaf het tijdstip van verlening en betaling. Met deze aanpassing wordt dit door de rechter geconstateerde hiaat gedicht.
De omschrijving van de huidige onderdelen I tot en met VII zijn samengevoegd ten bate van de leesbaarheid. Voor de uitbreidingsgebieden in stadsdeel Noord zijn twee nieuwe onderdelen (II. en III.) toegevoegd. Door deze gebieden als aparte onderdelen op te nemen kan in de nadere regelgeving naar deze gebieden worden verwezen.
Deze wijziging omvat de volgende aanpassingen:
Deze wijziging omvat de volgende aanpassingen:
Om onduidelijkheid in de systemen te voorkomen is het niet mogelijk om de nummers van de huidige vergunninggebieden Zuidoost 2, 3 en 4 te hergebruiken. Om deze reden worden de nieuwe vergunninggebied in stadsdeel Zuidoost hernummerd.
Op 28 februari 2024 heeft de raad besloten tot wijziging van de Wegsleepverordening Amsterdam 2017. In deze wijzigingsverordening is het nieuwe wegsleeptarief (€ 452,-) en de bewaarkosten (€ 9,-) opnieuw vastgesteld. Vanaf maart 2024 hanteert Toezicht & Handhaving Openbare Ruimte deze tarieven voor het wegslepen en bewaren van auto’s. Daarom worden de kosten van het wegslepen en bewaren in de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024 gelijkgetrokken met het nieuwe wegsleeptarief en de bewaarkosten. Als een auto vanaf 1 juli 2024 op grond van artikel 8 van de Verordening parkeerbelastingen Amsterdam 2024 wordt weggesleept, worden de nieuwe tarieven van het wegslepen en bewaren in rekening gebracht.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2024-208686.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.