2e wijziging Verordening Klachtbehandeling gemeente Dalfsen

 

De raad van de gemeente Dalfsen;

 

gelezen het voorstel van het college van burgemeester en wethouders d.d. 19 maart 2024 nummer 1750;

 

gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht;

 

overwegende dat de Verordening Klachtbehandeling gemeente Dalfsen aangepast dient te worden aan de nieuwe organisatiestructuur per 1 januari 2024;

 

b e s l u i t:

 

vast te stellen “2e wijziging Verordening Klachtbehandeling gemeente Dalfsen

 

Artikel I

Artikel 6, tweede lid, onderdelen a. t/m d. komen als volgt te luiden:

2. Als klachtbehandelaar treedt namens het bestuursorgaan op:

  • a.

    de betreffende teamleider in geval van een klacht over gedragingen van een beklaagde werkzaam onder diens verantwoordelijkheid;

  • b.

    de betreffende teamleider in geval van een klacht over gedragingen van de heffingsambtenaar of de invorderingsambtenaar;

  • c.

    de betreffende concernmanager in geval van een klacht over gedragingen van een teamleider werkzaam onder diens verantwoordelijkheid;

  • d.

    de gemeentesecretaris / algemeen directeur in geval van een klacht over gedragingen van een concernmanager;

 

Artikel II Inwerkingtreding en citeertitel

  • 1.

    Deze verordening treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2024;

  • 2.

    Deze verordening kan worden aangehaald als "2e wijziging Verordening Klachtbehandeling gemeente Dalfsen".

 

 

Aldus besloten door de raad van de gemeente Dalfsen in zijn openbare vergadering van 22 april 2024.

De raad voornoemd,

de voorzitter, de griffier,

drs. E. van Lente drs. J. Leegwater

Naar boven