Gemeente Heerlen - ambtshalve uitschrijvingen uit de BRP van 08-04-2024 tot en met 21-04-2024

 

Het college van Heerlen besluit dat, conform artikel 2.22 Wet BRP, de onderstaande personen per de hieronder aangegeven datum ambtshalve uit te schrijven uit de basisregistratie personen (BRP) . Deze personen staan vanaf die datum niet meer actueel ingeschreven in Nederland.

De datum van uitschrijving is de datum van verzending van het voornemen van de uitschrijving uit de BRP.

 

- N. Brazauskas, 07-10-1990, datum uitschrijving 21-03-2024

- L.I. Isabella, 20-04-1965, datum uitschrijving 19-03-2024

- P.J.C. Jacobs, 02-10-1980, datum uitschrijving 16-04-2024

- M. El-Mrabet, 28-10-1981, datum uitschrijving 16-03-2024

- B. Shkiss, 08-03-1977, datum uitschrijving 29-03-2024

- R.P. Stephania, 17-03-1993, datum uitschrijving 21-03-2024

- P.F.E. Lenzen, 28-11-1979, datum uitschrijving 26-03-2024

- G.Z. Salim, 16-07-1979, datum uitschrijving 20-03-2024

- M.C.L. van der Meijden, 13-09-1998, datum uitschrijving 21-03-2024

- A.A. Kabash, 09-06-1984, datum uitschrijving 25-03-2024

- C.M. Donselar, 10-01-1976, datum uitschrijving 27-03-2024

- O. El Amrani Jaafari, 22-04-1985, datum uitschrijving 26-03-2024

- G. uit de Bulten, 16-10-1965, datum uitschrijving 15-02-2024

- D.F.M. Peters, 07-04-1995, datum uitschrijving 21-03-2024

- E.H.J.W. Kalsbeek, 18-01-1986, datum uitschrijving 21-02-2024

- J. van den Berg, 05-05-1993, datum uitschrijving 29-02-2024

- A. Vincent, 17-04-1989, datum uitschrijving 29-03-2024

- J.S. Mambre, 30-11-1982, datum uitschrijving 27-03-2024

 

Bent u het niet eens met deze beslissing?

Dan kunt u bezwaar maken. Doe dit binnen 6 weken, anders kunnen wij het bezwaar niet afhandelen. Ook als u nog in overleg bent met de behandelend ambtenaar. Bezwaar maken kunt u op twee manieren doen: digitaal of schriftelijk.

Digitaal indienen

Gebruik hiervoor het digitale formulier: www.heerlen.nl/bezwaarschift-indienen . Hiervoor heeft u DigiD nodig. Volg de eenvoudige stappen en stem in met verder contact via de e-mail. U krijgt dan geen papieren post meer.

Belangrijk: u kunt dus geen bezwaar indienen met een e-mail.

Schriftelijk indienen

U kunt uw bezwaarschrift ook per post (of fax) sturen naar:

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heerlen

Postbus 1

6400 AA, Heerlen

fax: (045) 560 39 53.

Zet in uw bezwaarschrift ten minste:

  • tegen welk besluit u bezwaar maakt;

  • de datum en het kenmerk van het besluit waartegen u bezwaar maakt. Stuur een kopie van dat besluit mee;

  • uw naam, adres en woonplaats;

  • waarom u bezwaar maakt;

  • uw handtekening;

  • maakt u voor iemand anders bezwaar, stuur dan een machtiging mee.

Naar boven