Wijziging Uitvoeringsregeling Adviesraad BloemendaalSamen 2019

Het college besluit:

  • 1.

    De Uitvoeringsregeling Adviesraad BloemendaalSamen 2019 te wijzigen en de wijziging met terugwerkende kracht per 1 januari 2024 in te laten gaan;

Uitvoeringsregeling Adviesraad BloemendaalSamen 2019

Tekst oorspronkelijke regeling

Uitvoeringsregeling Adviesraad BloemendaalSamen 2019

Tekst gewijzigde regeling

Artikel 4. De Adviesraad BloemendaalSamen

  • 1.

    Het college stelt de Adviesraad BloemendaalSamen in en benoemt de leden.

  • 2.

    De adviesraad beoordeelt ingediende aanvragen inhoudelijk en toetst ze aan de criteria.

  • 3.

    De adviesraad besluit over het toewijzen van een bijdrage aan een initiatief.

  • 4.

    De adviesraad BloemendaalSamen bestaat uit 5 inwoners, uit iedere dorpskern een vertegenwoordiger met daarnaast een lid van de Wmo raad als onafhankelijke voorzitter.

  • 5.

    Leden van de adviesraad hebben 3 jaar zitting in de adviesraad, te rekenen vanaf 1 januari 2020 met één maal de mogelijkheid van herbenoeming voor 3 jaar.

  • 6.

    In afwijking van het vorige lid eindigt ieder jaar de zittingsduur van 1 van de leden te beginnen op 1 januari 2022.

  • 7.

    De leden van de adviesraad hebben recht op een jaarlijkse vergoeding die wordt vastgesteld door het college.

  • 8.

    De adviesraad legt jaarlijks verantwoording af aan de gemeente.

Artikel 4. De Adviesraad BloemendaalSamen

  • 1.

    Het college stelt de Adviesraad BloemendaalSamen in en benoemt de leden en voorzitter.

  • 2.

    De adviesraad beoordeelt ingediende aanvragen inhoudelijk en toetst ze aan de criteria.

  • 3.

    De adviesraad besluit over het toewijzen van een bijdrage aan een initiatief.

  • 4.

    De adviesraad BloemendaalSamen bestaat uit 5 inwoners, uit iedere dorpskern een vertegenwoordiger, met daarnaast een onafhankelijke voorzitter.

  • 5.

    Leden en voorzitter van de adviesraad hebben 3 jaar zitting in de adviesraad, te rekenen vanaf 1 januari 2020 met één maal de mogelijkheid van herbenoeming voor 3 jaar.

  • 6.

    In afwijking van het vorige lid eindigt ieder jaar de zittingsduur van 1 van de leden te beginnen op 1 januari 2022.

  • 7.

    De leden en voorzitter van de adviesraad hebben recht op een jaarlijkse vergoeding die wordt vastgesteld door het college.

  • 8.

    De adviesraad legt jaarlijks verantwoording af aan de gemeente.

Naar boven