Mandaat aanvragen leerlingenvervoer

 

Bij de laatste actualisatieronde van de lijsten gemandateerde bevoegdheden van het college (d.d. 31 maart 2020) zijn de gemandateerde bevoegdheden “Het toekennen en weigeren van aanvragen in het kader van het leerlingenvervoer” toebedeeld aan zowel het team Maatschappelijke Ontwikkeling als team Backoffice Sociaal Domein. Deze twee teams hebben bepaald dat deze werkzaamheden worden verricht door het team Backoffice Sociaal Domein.

Dat betekent concreet dat het totaal overzicht van de gemandateerde bevoegdheden moet worden aangepast, in die zin dat deze bevoegdheden “Het toekennen en weigeren van aanvragen in het kader van het leerlingenvervoer” worden opgenomen onder het team Backoffice Sociaal Domein en dat de vernummering van K.29 komt te vervallen en wordt aangepast onder O.9.

Het college van burgemeester en wethouders van De Fryske Marren heeft daarom op 30 november 2023 besloten de mandatering voor de bevoegdheden “Het toekennen en weigeren van aanvragen in het kader van het leerlingenvervoer” en “Het toepassing geven aan de hardheidsclausule (artikel 26 van de Verordening leerlingenvervoer De Fryske Marren)” aan te passen, conform onderstaand overzicht gemandateerde bevoegdheden.

 

O. Team Backoffice Sociaal Domein

 

Aanvragen leerlingenvervoer

 

 

 

O.9

Het toekennen en weigeren van aanvragen in het kader van het leerlingenvervoer

teammanager

Behandelend ambtenaar

 

 

Het toepassing geven aan de hardheidsclausule (artikel 26 van de Verordening leerlingenvervoer De Fryske Marren)

teammanager

 

 

 

Naar boven