Gemeente Heerlen - ambtshalve uitschrijvingen uit de BRP van 11-03-2024 tot en met 24-03-2024.

 

Het college van Heerlen besluit dat, conform artikel 2.22 Wet BRP, de onderstaande personen per de hieronder aangegeven datum ambtshalve uit te schrijven uit de basisregistratie personen (BRP) . Deze personen staan vanaf die datum niet meer actueel ingeschreven in Nederland.

De datum van uitschrijving is de datum van verzending van het voornemen van de uitschrijving uit de BRP.

 

- N.S.G. Garrido, 18-01-1993, datum uitschrijving 13-02-2024

- J. Diallo, 01-01-1999, datum uitschrijving 05-02-2024

- D.S. Oudsen, 29-05-1956, datum uitschrijving 22-02-2024

- C.S. Vondenhoff, 20-12-2000, datum uitschrijving 20-02-2024

- N.T.R. Ricardo, 28-10-1993, datum uitschrijving 16-02-2024

- R.M. Martis, 29-01-1997, datum uitschrijving 16-02-2024

- K.J.M.H. van Vuuren, 15-07-1982, datum uitschrijving 29-02-2024

- E.G. Angila, 01-09-1998, datum uitschrijving 29-02-2024

- N.E. Diugwu, 11-01-2003, datum uitschrijving 22-02-2024

- T.H.J. Baadjou, 12-12-1987, datum uitschrijving 22-02-2024

- M. Dănilă, 27-03-2000, datum uitschrijving 22-02-2024

- E.N.H. Peters, 06-04-1973, datum uitschrijving 01-03-2024

- I. Pičuga, 15-06-1996, datum uitschrijving 05-02-2024

- D.J.M. Heidendal, 06-02-1992, datum uitschrijving 22-02-2024

- D.F. Slijngard, 22-12-1983, datum uitschrijving 16-02-2024

- D. Wolters, 12-09-2008, datum uitschrijving 22-02-2024

- W.C.E. Lammers, 01-11-1953, datum uitschrijving 19-02-2024

- C.J.M. Schömer, 27-03-2005, datum uitschrijving 21-02-2024

- J.F. Kwinten, 27-04-1973, datum uitschrijving 29-02-2024

- A.P. Balatskiy, 16-03-1987, datum uitschrijving 29-02-2024

- R. Gomes Rio Tinto, 16-04-2005, datum uitschrijving 27-02-2024

- B.J. Moens, 03-04-1996, datum uitschrijving 27-02-2024

- V.R.H. Wawoe, 28-04-1992, datum uitschrijving 01-03-2024

Bent u het niet eens met deze beslissing?

Dan kunt u bezwaar maken. Doe dit binnen 6 weken, anders kunnen wij het bezwaar niet afhandelen. Ook als u nog in overleg bent met de behandelend ambtenaar. Bezwaar maken kunt u op twee manieren doen: digitaal of schriftelijk.

Digitaal indienen

Gebruik hiervoor het digitale formulier: www.heerlen.nl/bezwaarschift-indienen . Hiervoor heeft u DigiD nodig. Volg de eenvoudige stappen en stem in met verder contact via de e-mail. U krijgt dan geen papieren post meer.

Belangrijk: u kunt dus geen bezwaar indienen met een e-mail.

Schriftelijk indienen

U kunt uw bezwaarschrift ook per post (of fax) sturen naar:

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heerlen

Postbus 1

6400 AA, Heerlen

fax: (045) 560 39 53.

Zet in uw bezwaarschrift ten minste:

  • tegen welk besluit u bezwaar maakt;

  • de datum en het kenmerk van het besluit waartegen u bezwaar maakt. Stuur een kopie van dat besluit mee;

  • uw naam, adres en woonplaats;

  • waarom u bezwaar maakt;

  • uw handtekening;

  • maakt u voor iemand anders bezwaar, stuur dan een machtiging mee.

Naar boven