1e wijziging Regeling deeltijdontslag gemeente Dalfsen

 

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Dalfsen;

 

gelezen het voorstel van het domein Dienstverlening, nummer Z/24/718679;

 

overwegende dat de Regeling deeltijdontslag gemeente Dalfsen aangepast moeten worden aan de nieuwe organisatiestructuur per 1 januari 2024 en aan de Wet normalisering rechtspositie ambtenaren;

 

b e s l u i t:

 

vast te stellen “1e wijziging Regeling deeltijdontslag gemeente Dalfsen

 

Artikel I

In artikel 1, aanhef en onder 1 en 2 komen te luiden:

  • 1.

    medewerker: ambtenaar in de zin van artikel 1 van de Ambtenarenwet 2017 met een vaste aanstelling in dienst van de gemeente Dalfsen.

  • 2.

    werkgever: teamleider namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Dalfsen.

 

Artikel II

In artikel 4 wordt de zinsnede ‘artikel 15:1:e CAR/UWO’ vervangen door ‘artikel 8 Ambtenarenwet 2017’.

 

Artikel III

In artikel 7 wordt de term ‘De directie’ vervangen door ‘Het Concern Managementteam’.

 

Artikel IV Inwerkingtreding en citeertitel

  • 1.

    Deze regeling treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2024;

  • 2.

    Deze regeling kan worden aangehaald als "1e wijziging Regeling deeltijdontslag gemeente Dalfsen".

 

 

Aldus besloten door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Dalfsen in haar vergadering van 19 maart 2024.

Het college voornoemd,

de burgemeester de gemeentesecretaris

drs. E. van Lente H.J. van der Woude

Naar boven