Wijzigingsbesluit inzake mandaatverlening aan de voorzitter van het dagelijks bestuur van de Modulaire Gemeenschappelijke Regeling Rijk van Nijmegen

[Deze bekendmaking is slechts een tekstplaatsing. De oorspronkelijke publicatie is op 25 april 2018 bekendgemaakt, beschikbaar via het Gemeenteblad van Druten.]

 

Burgemeester en wethouders van Druten

 

Overwegende dat;

 

op 13 januari 2015 het Mandaatbesluit Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR) Rijk van Nijmegen, module Werkbedrijf is vastgesteld;

 

middels dit besluit mandaat wordt verleend aan de voorzitter van het dagelijks bestuur van de MGR voor de uitvoering van de Participatiewet (PW) voor zover die betrekking heeft op arbeidsinschakeling en re-integratie van burgers;

 

het noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van artikel 7.7 PW mandaat te verlenen aan de voorzitter van het dagelijks bestuur van de MGR.

 

gelet op de Gemeentewet en de Algemene wet bestuursrecht,

 

gelet op de Modulaire Gemeenschappelijke Regeling Rijk van Nijmegen,

 

BESLUITEN

 

vast te stellen het volgende Wijzigingsbesluit inzake mandaatverlening aan de voorzitter van het dagelijks bestuur van de Modulaire Gemeenschappelijke Regeling Rijk van Nijmegen.

I. Wijziging mandaatregister

  • A.

    Na nummer 13 wordt een nieuw nummer 14 toegevoegd:

Volg nr

Omschrijving mandaat

Wettelijke grondslag

Grondslag in verordening

14

Het ondersteunen van personen die een uitkering van het UWV ontvangen en het aanbieden van voorzieningen aan die personen.

Art. 7 lid 7 Participatiewet

  • B.

    De oude nummers 14 t/m 26 worden vernummerd naar 15 t/m 27.

II. Inwerkingtreding

Deze wijziging treedt in werking op de eerste dag na bekendmaking.

 

Aldus besloten in de vergadering van 17 april 2018.

burgemeester en wethouders van Druten,

de secretaris, 

mr. drs. A.J.E.M. Buise-Jansen

de burgemeester

drs. L.J.E.M. van Riswijk

Naar boven