Wijziging Mandaatbesluit Gemeente Mook en Middelaar 2022

Het college van burgemeester en wethouders van Mook en Middelaar, de burgemeester van Mook en Middelaar en de heffings- en invorderingsambtenaar van Mook en Middelaar;

Voor zover het ieders bevoegdheden betreft;

Overwegende, dat het gewenst is om naar aanleiding van de actualisatie van het inkoop- aanbestedingsbeleid te komen tot wijziging van het Mandaatbesluit Mook en Middelaar 2022;

Gelet op het bepaalde in de Gemeentewet en titel 10.1, afdeling 10.1.1. van de Algemene wet bestuursrecht;

Besluiten:

  • 1.

    nummer 1.27 van het mandaatregister 2022, dat onderdeel uitmaakt van het bij besluit van 19 juli 2022 vastgestelde Mandaatbesluit Mook en Middelaar 2022, op onderstaande wijze te wijzigen;

  • 2.

    dit besluit in werking te laten treden 1 dag na publicatie in het gemeenteblad.

Hoofdstuk 2 Mandaatregister

1.

GEHELE ORGANISATIE

Mandaatgever/

Opdrachtgever

(Door)

College van burgemeester en wethouders (B&W);

Burgemeester (Burg.)

Gemandateerde/Opdrachtnemer

(Aan)

(specifieke) voorwaarden

1.27

Inkoop en aanbesteding:

De integrale uitvoering en besluitvorming inzake inkoop en aanbesteding. Dit omvat onder andere het vaststellen van een bestek of de vraagspecificatie, het vaststellen van de aan de opdrachtnemers te stellen eisen (programma van eisen), het vaststellen van de inkoop- c.q. aanbestedingsvorm (wijze van aanbesteden), het houden van de aanbesteding, de (voorlopige) gunning c.q. de opdrachtverlening/ afwijzing/tekenen van de overeenkomst en het directievoeren. Bij onderhands aanbesteden ook de keuze van de uit te nodigen marktpartijen

 

B&W/ Burg.

Afdelingshoofd/Teamleider/Medewerker

Het afdelingshoofd/de teamleider is bevoegd tot € 100.000,--, contractwaarde mits passend binnen het inkoop- en aanbestedingsbeleid en het daartoe vastgestelde budget, met terugkoppeling aan de portefeuillehouder. Een medewerker, die tevens aangewezen is als productbeheerder in de gemeentelijke Producthoudersregeling, mag een uitgave doen tot € 10.000,--, mits conform het inkoop - en aanbestedingsbeleid en binnen het daartoe vastgestelde (evt. projectplan) budget. Een medewerker, die tevens is aangewezen als producthouder in de gemeentelijke Producthoudersregeling, is bevoegd betalingen te verrichten tot € 5.000,-- ter uitvoering van het geaccordeerde contract. Te denken valt aan periodieke betalingen/facturen.

 

Aldus vastgesteld door respectievelijk het college van burgemeester en wethouders, de burgemeester en de heffings- en invorderingsambtenaar van de gemeente Mook en Middelaar op 6 december 2022,

BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN MOOK EN MIDDELAAR;

De gemeentesecretaris,

Dhr. drs. W. Mariman

De burgemeester,

Dhr. mr. drs. W. Gradisen

BURGEMEESTER VAN MOOK EN MIDDELAAR;

De burgemeester,

Dhr. mr. drs. W. Gradisen

De ambtenaar zoals bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c van de Gemeentewet, aangewezen bij besluit van 18 juli 2017,

DE HEFFINGS- EN INVORDERINGSAMBTENAAR VAN MOOK EN MIDDELAAR:

Dhr. drs. V. Verbeet

Hoofd afdeling Bedrijfsvoering

Naar boven