Aanwijzingsbesluit klachtencoördinatoren en mediators gemeente Oldambt 2024

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt;

 

gelet op de klachtenregeling gemeente Oldambt en hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht;

 

 

b e s l u i t:

 

vast te stellen het Aanwijzingsbesluit klachtencoördinatoren en mediators gemeente Oldambt 2024

I

Tot klachtencoördinatoren, als bedoeld in artikel 2, eerste lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt en als zodanig belast met de in artikel 2, tweede lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt genoemde taken, worden aangewezen:

- mevrouw J. de Winter – Huisman, in de functie van Adviseur IV

- mevrouw K. Reitsema, in de functie van Adviseur IV

II

Tot mediator, als bedoeld in artikel 3, eerste lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt en als zodanig belast met de in artikel 3, tweede lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt genoemde taken, wordt aangewezen:

- mevrouw N.M. de Ruiter-Meijer, in de functie van Medewerker Beleidsuitvoering I

III

Dit aanwijzingsbesluit in werking te laten treden op 1 januari 2024. Het voorgaande ‘Aanwijzingsbesluit klachtencoördinatoren en mediators gemeente Oldambt’ van mei 2018 wordt gelijktijdig ingetrokken.

Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt d.d. 19 december 2023

De secretaris, De burgemeester,

Berlinda Aukema Cora-Yfke Sikkema

Naar boven