Aanvraag evenementenvergunning voor het organiseren van een Kermis van 3 juli tot en met 7 juli 2024 op het Evenemententerrein naast Raadhuisstraat 1, 7721AX Dalfsen

Op 13-11-2023 heeft de burgemeester van Dalfsen onderstaande aanvraag om een evenementenvergunning op grond van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) ontvangen:

Kenmerk: Z/23/708888

Verzenddatum besluit:

Locatie: Raadhuisstraat 1, 7721AX Dalfsen

Projectomschrijving: het organiseren van een Kermis van 3 juli tot en met 7 juli 2024

Procedure

De aanvraag wordt behandeld volgens de reguliere voorbereidingsprocedure van toepassing met een beslistermijn van maximaal 8 weken.

De beslistermijn kan eventueel met een termijn van zes weken worden verlengd. Tijdens de behandeling van de aanvraag kunnen de procedure en de beslistermijn worden aangepast.

Voor informatie, vragen of voor het maken van een afspraak voor het inzien van de aanvraag kunt u contact opnemen met het Team Ruimtelijke Kwaliteit, telefoonnummer 14 0529.

Naar boven