Artikel 1:9, tweede lid, onderdelen a, b, c en h komen te luiden:
a. geeft daarbij aan hoeveel unieke inwoners en nieuwe unieke inwoners van Den Haag per jaar bereikt worden, waarbij aan aanvragers in dezelfde categorie en doelgroepen naar rato punten worden toegekend en rekening wordt gehouden met de potentiële doelgroep van de activiteiten [max 10 punten];
1° de aanvrager weet met de activiteiten de potentiële doelgroep goed te bereiken: 10 punten;
2° de aanvrager weet met de activiteiten de potentiële doelgroep matig te bereiken: 6 punten;
3° de aanvrager weet met de activiteiten de potentiële doelgroep slecht tot niet te bereiken: 0 punten;
b. hanteert redelijke kosten; dit blijkt uit het feit dat er bij de aanvrager, in verhouding tot het aangevraagde subsidiebedrag, minder kosten per deelnemer worden gemaakt dan bij andere aanvragers het geval is [max 3 punten]:
1° de verhouding ligt lager dan het gemiddelde: 3 punten;
2° de verhouding is gelijk aan het gemiddelde: 1 punt;
3° de verhouding ligt hoger dan het gemiddelde: 0 punten;
c. heeft een relevant netwerk of, bij een nieuw netwerk, onderbouwt hoe dit netwerk wordt opgebouwd, waarin het versterken van het gezamenlijke effect op de doelgroep voorop staat en waarmee hij actief samenwerkt, dit blijkt uit de contacten van de aanvrager met partners die ook hulp en ondersteuning bieden aan de doelgroep zoals welzijnsinstellingen, wijkorganisaties of levensbeschouwelijke organisaties, de mate waarin de onderlinge kennisdeling en doorverwijzing bij die contacten voorop staat en de actieve wijze waarop de aanvrager invulling geeft aan de samenwerking met die contacten [max 10 punten]:
1° het netwerk is relevant en volledig: 10 punten;
2° het netwerk is relevant maar niet volledig: 6 punten;
3° het netwerk is beperkt: 3 punten;
4° er is geen netwerk: 0 punten;
h. investeert daarbij in de tevredenheid van de geholpen inwoners en laat dit zien met klanttevredenheidsmetingen of monitoringsresultaten uit het verleden, of onderbouwt bij nieuwe activiteiten hoe deze tevredenheid en resultaten gerealiseerd gaan worden [max 3 punten]:
1° resultaten uit het verleden laten een positieve impact op de doelgroep zien: 3 punten;
2° resultaten uit het verleden laten gematigde impact op de doelgroep zien: 1 punt;
3° er zijn geen resultaten uit het verleden beschikbaar of de resultaten laten beperkte of geen impact zien: 0 punten;