Gemeenteblad van Schouwen-Duiveland
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Schouwen-Duiveland | Gemeenteblad 2023, 373681 | ander besluit van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Schouwen-Duiveland | Gemeenteblad 2023, 373681 | ander besluit van algemene strekking |
Zevende wijzigingsbesluit Mandaat- en volmachtbesluit gemeente Schouwen-Duiveland 2020
Het college van burgemeester en wethouders respectievelijk de burgemeester van de gemeente Schouwen-Duiveland, ieder voor zover het de eigen bevoegdheden betreft;
Gelet op de Gemeentewet, artikel 60 derde lid Boek 3 Burgerlijk Wetboek, en afdeling 10.1.1. van de Algemene wet bestuursrecht;
het Zevende wijzigingsbesluit Mandaat- en volmachtbesluit gemeente Schouwen-Duiveland 2020.
Het Mandaat- en volmachtbesluit gemeente Schouwen-Duiveland 2020 wordt als volgt gewijzigd:
In de mandaten met nummers 1, 2 en 4, van bijlage 1.a (Aangaan arbeidsovereenkomst, ontslag, rechtspositionele aangelegenheden), in de mandaten met nummers 1 tot en met 7 van bijlage 1.b (Salaris, emolumenten en andere vormen van beloning) en in de mandaten met nummers 1 tot en met 7 en 9 van bijlage 1.c (Verlof en overige zaken) komt de gemandateerde/volmachthouder telkens te luiden: Gemeentesecretaris, afdelingshoofd, adjunct manager WWL, teammanager, teamleider.
In mandaat nummer 3 van bijlage 1.a (Aangaan arbeidsovereenkomst, ontslag, rechtspositionele aangelegenheden), mandaten met nummers 2 en 3 van bijlage 1.c (Verlof en overige zaken) en mandaten met nummers 9,15 en 17 van bijlage 1.d (Overige mandaten hele organisatie) wordt “Coördinator” vervangen door “Adjunct manager WWL, teammanager en teamleider”.
De gemandateerde/volmachthouder van mandaat nummer 8 van bijlage 1.c (Verlof en overige zaken) komt te luiden: “Gemeentesecretaris, afdelingshoofd, adjunct manager WWL, teammanager” en in de specifieke bepalingen wordt toegevoegd: “Steeds stelt de naast hogere hiërarchisch leidinggevende de beoordeling vast.”
Aan de gemandateerde/volmachthouder van mandaat nummer 3 van bijlage 1.d (Overige mandaten hele organisatie) wordt toegevoegd: Adjunct manager WWL, teammanager, teamleider, BRP specialist en Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken. In de specifieke bepalingen wordt het woord “medewerker” vervangen door “werknemer”.
In mandaat nummer 7 van bijlage 1.d (Overige mandaten hele organisatie) wordt het woord “Coördinator” vervangen door “Gemeentesecretaris, afdelingshoofd, adjunct manager WWL, teammanager, teamleider” en wordt in de specifieke bepalingen toegevoegd: “De leidinggevende die het meest bij het verzoek is betrokken, is bevoegd.”
In mandaat nummer 9 van bijlage 1.d (Overige mandaten hele organisatie) wordt bij de gemandateerde/volmachthouder de zinsnede “Coördinator betreffende afdeling. Bij onroerende zaken: coördinator afdeling Ruimte en Milieu” vervangen door “Bij onroerende zaken: strategisch projectleider ruimtelijke ontwikkeling of jurist ontwikkelingsbedrijf.”
In mandaat nummer 40 en 41 van bijlage 4 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Ruimte en milieu) komt de gemandateerde/volmachthouder te luiden: Medewerker vergunningverlening.
ZZ: De omschrijving van de bevoegdheid van mandaat nummer 41 van bijlage 4 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Ruimte en milieu) komt te luiden: Verlengen beslistermijn bij de aanvraag voor een vergunning of ontheffing en in de specifieke bepalingen wordt “Coördinator” vervangen door “Teammanager”.
ZZZ. In mandaat nummer 1 van bijlage 5 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Openbare werken) wordt “Afdelingshoofd” vervangen door “Teammanager”.
AA. In de mandaten met nummers 2, 3 en 11 van bijlage 5 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Openbare werken) wordt “Hoofd UOR (groen grijs en havens)” vervangen door “Teammanager UOR”.
BB. In de mandaten 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 17 en 18 van bijlage 5 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Openbare werken) wordt “Coördinator” vervangen door “Teammanager”.
CC. In mandaat nummer 22 van bijlage 5 (Mandaten- en volmachtenlijst afdeling Openbare werken) wordt het woord “medewerkers” vervangen door “werknemers”. Aan de gemandateerde/volmachthouder wordt toegevoegd “en Teammanager integrale veiligheid en handhaving”.
DD. Mandaat nummer 2 van Bijlage 6.a (Mandaten BRP reisdocumenten en dergelijke) vervalt, onder vernummering van de mandaten met nummers 3 tot en met 17 tot 2 tot en met 16”.
EE. In mandaat nummer 13 (nieuwe nummering) van Bijlage 6.a (Mandaten BRP reisdocumenten en dergelijke) wordt de gemandateerde/volmachthouder “Afdelingshoofd” vervangen door “Teammanager”.
FF. In de mandaten met nummers 13, 14 en 18 van Bijlage 6.b (Mandaten Uitkeringen) wordt de gemandateerde/volmachthouder “Coördinator” vervangen door “Teammanager”.
GG. In mandaat nummer 19 van Bijlage 6.b (Mandaten Uitkeringen) vervalt “Bij afwezigheid afdelingshoofd WWL: Hoofd LSZ”.
HH. In de mandaten met nummers 10, 11 en 12 van Bijlage 6.c (Mandaten Sociaal Domein Overig) komt de gemandateerde/volmachthouder te luiden: Teammanager.
II. In de mandaten met nummers 5, 6, 7, 8 en 12 van Bijlage 6.d (Overige mandaten) komt de gemandateerde/volmachthouder te luiden: Teammanager.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2023-373681.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.