Gemeente Heerlen – beschikking evaluatieverslag bodemsanering locatie Kapelweg 55 te Heerlen

 

SANERINGSREGELING WET BODEMBESCHERMING

Burgemeester en Wethouders van Heerlen maken op grond van artikel 28, lid 7 van de Wet bodembescherming en artikel 2 lid 2 van de Verordening bodemsanering gemeente Heerlen 2006 bekend dat op 5 Januari 2023 een besluit (met kenmerk Z-21303287) is genomen met betrekking tot het vaststellen van het evaluatieverslag van de uitgevoerde bodemsanering.

Het betreft de locatie plaatselijk aangeduid als Kapelweg 55 te Heerlen kadastraal bekend De locatie is kadastraal bekend als gemeente Heerlen, sectie N nummers 3187 en 3326. Recent zijn beide percelen samengevoegd onder sectie N nummer 3726.

Bij de terinzagelegging van het ontwerpbesluit zijn geen zienswijzen ingediend. Het besluit is inhoudelijk niet gewijzigd.

Terinzagelegging

De stukken liggen van 12 Januari 2023 tot en met 23 Februari 2023 ter inzage bij de infobalie in de publiekshal van de gemeente Heerlen. Zie voor actuele openingstijden de website van de gemeente Heerlen.

Conform artikel 6:7 van de Algemene wet bestuursrecht, is het mogelijk om tot 23 Februari 2023 beroep in te dienen.

Tegen vergoeding van de kosten wordt een afschrift van de ter inzage gelegde stukken verstrekt.

Indienen beroep

Belanghebbenden die tijdig hun zienswijze hebben kenbaar gemaakt gedurende de termijn van ter inzage legging van de ontwerpbeschikking, alsmede belanghebbenden aan wie redelijkerwijs niet kan worden verweten dat zij dit niet hebben gedaan, kunnen gedurende bovengenoemde termijn van zes weken, beroep instellen.

Het gemotiveerde beroepschrift dient - bij afzonderlijke brief - te worden gezonden naar de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA, Den Haag. Degene die beroep instelt kan tevens binnen de genoemde termijn een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. Het besluit wordt niet van kracht voordat op dat verzoek is beslist.

Bij de indiening van het beroepsschrift en/of de indiening van voorlopige voorziening moeten de volgende gegevens worden vermeld:

 

  • 1.

    de naam en het adres van de indiener;

  • 2.

    de dagtekening van het beroep;

  • 3.

    een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht

(inclusief datum en kenmerk van het besluit);

  • 1.

    de gronden van het beroep.

Bij het beroepschrift wordt zo mogelijk een kopie van het bestreden besluit toegevoegd.

Tevens bestaat de mogelijkheid om digitaal beroep in te stellen en een verzoek om voorlopige voorziening in de dienen via https://digitaalloket.raadvanstate.nl. Hiervoor is een elektronische handtekening (DigiD) nodig. Op de genoemde site van de Raad van State staan de exacte voorwaarden vermeld.

Naar boven