Gemeente Heerlen – Jan Campertstraat 5 en omgeving, Beschikking evaluatie grondwatermonitoring en vaststellen stabiele eindsituatie

 

SANERINGSREGELING WET BODEMBESCHERMING

Burgemeester en Wethouders van Heerlen maken op grond van artikel 3:40 van de Algemene wet bestuursrecht bekend dat op 27 maart 2023 een besluit (met kenmerk Z-2230618520185) is genomen met betrekking tot de evaluatie van de grondwatermonitoring stabiele eindsituatie.

Het betreft de locatie plaatselijk aangeduid Jan Campertstraat 5 en omgeving te Heerlen, kadastraal bekend gemeente Heerlen, sectie G, nummer 6889.

Bij de terinzagelegging van het ontwerp-besluit zijn geen zienswijzen ingediend. Het besluit is inhoudelijk niet gewijzigd.

Terinzagelegging

De stukken liggen van 3 april 2023 tot en met 15 mei 2023 ter inzage bij de infobalie in de publiekshal van het Stadhuis, Geleenstraat 27 te Heerlen van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur en op woensdag en donderdag van 16.00 tot 20.00 uur.

Conform artikel 6:7 van de Algemene wet bestuursrecht, is het mogelijk om tot 16 mei 2023 beroep in te dienen.

Tegen vergoeding van de kosten wordt een afschrift van de ter inzage gelegde stukken verstrekt. U kunt deze ook opvragen via de link www.heerlen.nl/bekendmakingen.html. Via “officiële bekendmakingen” komt u dan op de website van Overheid.nl, door te zoeken op Jan Campertstraat kunt u de stukken inzien.

Indienen beroep

Op grond van het bepaalde in de Algemene wet bestuursrecht kan beroep worden ingesteld op het voornoemde besluit bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State.

Het gemotiveerde beroepschrift dient – bij afzonderlijke brief - te worden gezonden naar de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA, Den Haag. Degene die beroep instelt kan tevens binnen de genoemde termijn een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. Het besluit wordt niet van kracht voordat op dat verzoek is beslist.

Bij de indiening van het beroepsschrift en/of de indiening van voorlopige voorziening moeten de volgende gegevens worden vermeld:

 de naam en het adres van de indiener;

 de dagtekening van het beroep;

 een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht (inclusief datum en kenmerk van het besluit);

 de gronden van het beroep.

Bij het beroepschrift wordt zo mogelijk een kopie van het bestreden besluit worden toegevoegd.

Tevens bestaat de mogelijkheid om digitaal beroep in te stellen en een verzoek om voorlopige voorziening in de dienen via https://www.raadvanstate.nl/contact/digitaal-procederen/ . Hiervoor is een elektronische handtekening (DigiD) nodig. Op de genoemde site van de Raad van State staan de exacte voorwaarden vermeld.

Voor algemene vragen kunt u ook een e-mail sturen aan voorlichting@raadvanstate.nl U kunt via dit e-mail adres geen beroepschrift indienen. Dit kan alleen per post of via eerder genoemde link.

 

Naar boven