Bekendmaking geplande verhuur gemeentegrond

Gemeente Alphen aan den Rijn is van plan om tijdelijk gemeentegrond te verhuren op onderstaande locatie.

  • President Kennedylaan, ter hoogte van nummer 10, in Alphen aan den Rijn (ongeveer 1.300 m²)

Toelichting

De gemeentegrond, gelegen op het terrein voor de waterzuivering van het Hoogheemraadschap van Rijnland, wordt verhuurd aan de aannemer die de reconstructie op de locatie aan de Lijsterlaan in Alphen aan den Rijn gaat uitvoeren. De verhuur vindt plaats onder de voorwaarden die de gemeente, de ODMH en het Hoogheemraadschap van Rijnland stellen aan de verhuur.

Vervaltermijn

Als u het niet eens bent met de geplande verhuur, omdat u vindt daarvoor zelf als kandidaat in aanmerking te komen, dan kunt u uiterlijk binnen 20 kalenderdagen na publicatiedatum een kort geding beginnen bij de bevoegde voorzieningenrechter. U moet dit dan direct aan de gemeente laten weten door het persoonlijk laten afleveren van de dagvaarding door een gerechtelijke deurwaarder en daarvoor laten tekenen op het adres van de gemeente. Doet u dit niet, dan vervalt uw recht om tegen de geplande verhuur in te gaan. U moet ook digitaal afschrift van de dagvaarding sturen naar vastgoedmanagement@alphenaandenrijn.nl.

Meer informatie

Als u vragen heeft over deze verhuur dan kunt u contact opnemen met team Vastgoed via vastgoedmanagement@alphenaandenrijn.nl.

Burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn, 22 maart 2023.

Naar boven