Besluit van de afdelingsmanager Informatievoorziening van de gemeente Amersfoort houdende regels omtrent Ondermandaat afdeling Informatievoorziening gemeente Amersfoort

Met dit besluit verleent de afdelingsmanager Informatievoorziening ondermandaat van de hem toekomende bevoegdheden op grond van het Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018 (publicatiedatum 18 april 2018)

 

In dit ondermandaat wordt aangesloten bij dat algemene bevoegdhedenbesluit en eventuele (toekomstige) aanpassingen daarop. Dit betekent onder meer dat onder het verlenen van (onder-)mandaat tevens het geven van een volmacht of machtiging wordt verstaan. Het ondermandaat wordt verleend conform onderstaande matrix aan medewerkers van de afdeling en ambtenaren met een bijzondere functie.

 

Dit ondermandaatbesluit treedt inwerking op de dag na die van bekendmaking. Op dat tijdstip wordt het voorgaande ondermandaatbesluit van de afdeling IT Dienstverlening en Advies gemeente Amersfoort (publicatiedatum 25 juni 2018) ingetrokken.

 

Bevoegdheid

Ondermandaat wordt verleend aan:

Functietitel/functienaam

1.

Het aangaan van contracten en inhuur van externe dienstverlening tot een maximum van €25.000,=

Teammanager Dienstverlening

Teammanager Technologie & services

Teammanager Business & informatiemanagement

2.

Het aanwijzen van perceelsgrenzen

(mandaat conform bijlage 5 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018”)

Medewerkers Geo

3.

Alle bevoegdheden ten aanzien van personele aangelegenheden, behoudens de bevoegdheden genoemd in bijlage 6 van het “Bevoegdhedenbesluit gemeente Amersfoort 2018”

Teammanager Dienstverlening

Teammanager Technologie & services

Teammanager Business & informatiemanagement

Amersfoort d.d. 18 januari 2022

G.W. Vreeman

Afdelingsmanager Informatievoorziening

Naar boven