Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft 2022 (1e wijziging)

Het college van burgemeester en wethouders van Delft;

gezien het voorstel met betrekking tot een aantal technische wijzigingen van de Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft 2022;

 

BESLUIT:

 

vast te stellen de navolgende wijzigingen:

artikel I  

In de considerans wordt de verwijzing ‘Gelet op het Mandaat-, Machtiging- en Volmachtbesluit gemeente Delft’ vervangen door ‘Gelet op de Algemene mandaatregeling Delft 2023’

artikel II  

punt 1 wordt vervangen door:

Het college wijst één of meerdere loco-secretarissen aan die de gemeentesecretaris kunnen vervangen, bij de uitoefening van de taken die staan genoemd in de ‘Instructie secretaris gemeente Delft 2016’, voorzover deze taken niet zien op de rol van de gemeentesecretaris als algemeen directeur.

artikel III  

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2023.

Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delft in de vergadering van 22 december 2022.

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delft,

Burgemeester

Secretaris

Naar boven