Bestemmingsplan vastgesteld, Overloonseweg 20 en 22 Venray

Burgemeester en Wethouders van Venray maken, gelet op de Wet ruimtelijke ordening, de ter inzage legging bekend van het, door de gemeenteraad op 1 november 2022, vastgestelde bestemmingsplan:

 

- Overloonseweg 20 en 22 Venray (NL.IMRO.0984.BP21006-va01)

 

Het plan heeft betrekking op het omzetten van de bestaande tweekapper in een vrijstaande woning en daarnaast een nieuwe vrijstaande levensloopbestendige woning planologisch mogelijk te maken. Het plangebied betreft (kavelsplitsing) de locatie Overloonseweg 20 en 22 in Venray, kadastraal bekend gemeente Venray, sectie C, nummer 9360 te Venray.

Tegen het plan zijn geen zienswijzen ingediend. Tevens zijn er geen overige wijzigingen doorgevoerd. Het plan is dus ongewijzigd vastgesteld.

 

De beroepstermijn is 6 weken en loopt van zaterdag 19 november 2022 t/m vrijdag 30 december 2022.

 

Het vaststellingsbesluit met bijbehorende stukken ligt vanaf de dag na deze publicatie voor een ieder ter inzage in het klantencontactcentrum gemeentehuis, Raadhuisstraat 1 in Venray. Gemeente Venray werkt op afspraak. Voor de inzage adviseren we u vooraf telefonisch een afspraak te maken. De stukken liggen voor u klaar op de gewenste datum en tijdstip. Er is dan ook iemand beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met het klantencontactcenter Venray via telefoonnummer 0478-523333.

 

Het vastgestelde bestemmingsplan en de hier bijbehorende stukken zijn beschikbaar gesteld en verbeeld op www.venray.nl/ter-inzage-liggende-stukken. Hier vindt u de directe links naar de bestanden. Tevens kunt u het vastgestelde bestemmingsplan raadplegen op www.ruimtelijkeplannen.nl en op het gemeentehuis (digitaal en op papier).

Tijdens de beroepstermijn kunt u beroep indienen tegen het bestemmingsplan en een eventuele aanwijzing bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State (Postbus 20019, 2500 EA Den Haag)

Een beroepschrift moet worden ondertekend en ten minste bevatten:

- de naam en het adres van de indiener

- de dagtekening

- een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht

- de gronden van het beroep.

Tevens kunt u binnen de beroepstermijn, mits u een beroepschrift heeft ingediend én indien onverwijlde spoed dit vereist, de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State vragen een voorlopige voorziening te treffen. Het besluit treedt dan niet eerder in werking totdat op het verzoek is beslist. Een verzoek om een voorlopige voorziening moet dezelfde gegevens bevatten als het beroepschrift.

 

 

Venray, d.d. 17 november 2022

Naar boven