Kennisgeving aanvraag evenementenvergunning voor het organiseren van Sinterklaasintocht op12 november 2022 op locatie start vanaf Vechtkade richting Prinsenstraat, Kerkplein in Dalfsen

 

Op 12 oktober 2022 heeft de burgemeester van Dalfsen onderstaande aanvraag om een evenementenvergunning op grond van artikel 2:25 van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) ontvangen:

  • het organiseren van Sinterklaasintocht op12 november 2022 vanaf Vechtkade richting Prinsenstraat, Kerkplein in Dalfsen.

De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer Z/22/672392.

 

Procedure

De aanvraag wordt behandeld volgens de reguliere voorbereidingsprocedure van toepassing met een beslistermijn van maximaal 8 weken.

De beslistermijn kan eventueel met een termijn van zes weken worden verlengd. Tijdens de behandeling van de aanvraag kunnen de procedure en de beslistermijn worden aangepast.

 

Informatie

Voor informatie, vragen of voor het maken van een afspraak voor het inzien vande aanvraag kunt u contact opnemen met de eenheid Publieksdienstverlening, via het algemene emailadres: gemeente@dalfsen.nl. Het maken van een afspraak via https://afspraken.dalfsen.nl is vooralsnog niet mogelijk.

Naar boven