Wijziging mandaatpatroon

De gemeentesecretaris van Huizen heeft op 4 oktober 2022 besloten tot aanpassing van het mandaatpatroon voor de afdeling Bestuur, Burgerzaken en Ondersteuning zoals in onderstaande tabel is weergegeven. Het betreft een aanpassing in verband met de afvaardiging naar de Archiefcommissie.

 

Dit besluit treedt op de 1e dag na bekendmaking in werking.

 

Overzicht van verleende mandaten, volmachten en machtigingen

 

Afdeling BBO Team FAZ

 

Afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht

Archiefverordening gemeente Huizen 2014

Artikel 5 Gemeenschappelijke regeling Gemeentearchief Gooise Meren en Huizen

FAZ 5

Als teamleider FAZ de gemeentesecretaris vervangen in de Archiefcommissie om namens de gemeente Huizen standpunten te bepalen over onderwerpen die in de Archiefcommissie worden geagendeerd.

Dit mandaat beperkt zich tot standpunten ten aanzien van besluiten of plannen van de Archiefcommissie waaruit geen financiële consequenties volgen

Directie

  • afdelingshoofd

  • teamleider

Naar boven