Vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur

Burgemeester en wethouders van de gemeente Borger-Odoorn,

 

Gelet op artikel 106 Gemeentewet;

 

BESLUITEN:

 

Vast te stellen de Vervangingsregeling gemeentesecretaris/algemeen directeur

 

 

Artikel 1  

De gemeentesecretaris / algemeen directeur kan bij afwezigheid worden vervangen door alle afdelingsmanagers.

 

Artikel 2  

  • 1.

    Bij vervanging kan onderscheid worden gemaakt tussen de werkzaamheden die horen bij de taken van de gemeentesecretaris en die van algemeen directeur.

  • 2.

    De gemeentesecretaris/algemeen directeur zorgt voor adequate vervanging tijdens afwezigheid waarbij het onderscheid als bedoeld in het eerste lid in acht kan worden genomen.

 

Artikel 3  

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2022.

 

 

Aldus besloten door burgemeester en wethouders van Borger-Odoorn op 30 augustus 2022

De secretaris, de burgemeester,

drs. D.C. Rensen, mr. J. Seton

Naar boven