Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft 2022

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delft;

 

Gelet op het Mandaat-, Machtiging- en Volmachtbesluit gemeente Delft én

 

met in achtneming van de bestaande aanwijzingsbesluiten van loco-secretarissen;

 

 

Besluit:

 

 

De volgende vervangingsregeling voor de gemeentesecretaris en de gemeentedirecteuren vast te stellen:

 

  • 1.

    Het college benoemt één of meerdere loco-secretarissen die de gemeentesecretaris kunnen vervangen, bij de uitoefening van de taken die staan genoemd in de ‘Instructie secretaris gemeente Delft 2016’, voorzover deze taken niet zien op de rol van de gemeentesecretaris als algemeen directeur.

  • 2.

    Gemeentedirecteuren worden, in de volgorde van anciënniteit van hun benoeming als gemeentedirecteur, aangewezen als plaatsvervanger van de gemeentesecretaris in de rol van algemeen directeur conform het bepaalde in artikel 4 van de Algemene mandaatregeling gemeente Delft 2022.

  • 3.

    Gemeentedirecteuren zijn elkaars plaatsvervanger in de zin van artikel 4 van de Algemene mandaatregeling gemeente Delft 2022.

  • 4.

    Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft 2022” en treedt in werking met ingang van de dag na publicatie in het elektronisch Gemeenteblad en werkt terug tot 1 september 2022.

  • 5.

    Met ingang van het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt de Vervangingsregeling gemeentesecretaris en gemeentedirecteuren Delft vastgesteld op 7 april 2020 ingetrokken.

Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delft in de vergadering van 30 augustus 2022.

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Delft,

de secretaris,

de burgemeester,

Naar boven