Rubriek: Kennisgeving beschikking Omgevingsvergunning Reguliere voorbereidingsprocedure

Onderwerp: Verleende omgevingsvergunningen

Burgemeester en wethouders van de gemeente Ommen maken bekend dat zij de volgende omgevingsvergunningen hebben verleend:

Ommen

  • 1.

    het toegankelijk maken van toiletruimten op het perceel Markt 55

Dit besluit is 28 juli 2022 verzonden

- het verbouwen van een woning op het perceel Sperwer 68

Dit besluit is 28 juli 2022 verzonden

- het plaatsen van dakkapellen op de garage op het perceel Havik 44

Dit besluit is 28 juli 2022 verzonden

- het wijzigen van de voorschriften van de omgevingsvergunning voor het kappen van één eikenboom t.h.v. Den Oordt 6-7, n.a.v. beslissing op bezwaar

Dit besluit is 29 juli 2022 verzonden

- het bouwen van een woonhuis op het perceel Vlierhof 13

Dit besluit is 1 augustus 2022 verzonden

- het aanbrengen van een opbouw op de bestaande berging op het perceel Lantheer 25

Dit besluit is 1 augustus 2022 verzonden

Beerze

- het bouwen van een B&B op het perceel Beerzerweg 24

Dit besluit is 28 juli 2022 verzonden

Witharen

- het bouwen van een woning op het perceel Tolhuisweg 32

Dit besluit is 28 juli 2022 verzonden

Beerzerveld

- het bouwen van een terrasoverkapping op het perceel Oordtstraat 40

Dit besluit is 29 juli 2022 verzonden

Vilsteren

- het bouwen van een werktuigenberging op het perceel Vilsterse Allee 11

Dit besluit is 2 augustus 2022 verzonden

Stegeren

- het milieuneutraal veranderen van de inrichting op het perceel Coevorderweg 43

Dit besluit is 2 augustus 2022 verzonden

Het betreffen omgevingsvergunningen die zijn voorbereid met de reguliere voorbereidingsprocedure. De omgevingsvergunningen kunnen vanaf vandaag tot zes weken na publicatie tijdens openingstijden worden ingezien bij de Publieksdienst in het gemeentehuis na telefonische afspraak, telefoon 14 0529.

Volgens de Algemene wet bestuursrecht kunnen belanghebbenden binnen zes weken na de dag van verzending van de hierboven genoemde besluiten hiertegen een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Ommen, Postbus 100, 7730 AC Ommen. Het bezwaarschrift moet zijn ondertekend en moet tenminste bevatten de naam en het adres van de indiener, de dagtekening, een aanduiding van het besluit waartegen het bezwaar zich richt en de gronden (motivering) van het bezwaar. Een bezwaarschrift kan ook digitaal worden ingediend via www.ommen.nl via het digitaal loket. Voor het digitaal indienen van een bezwaarschrift is een DigiD nodig.

Daarnaast kan er - onder voorwaarde dat een bezwaarschrift bij burgemeester en wethouders wordt ingediend - in spoedeisende gevallen een voorlopige voorziening worden gevraagd bij de voorzieningenrechter van de Rechtbank te Zwolle, team Bestuursrecht, Postbus 10067, 8000 GB te Zwolle. Voor deze procedure is griffierecht verschuldigd.

 

Naar boven