Gemeente Heerlen - ambtshalve uitschrijvingen uit de BRP van 20-06-2022 tot en met 03-07-2022

Het college van Heerlen besluit dat, conform artikel 2.22 Wet BRP, de onderstaande personen per de hieronder aangegeven datum ambtshalve uit te schrijven uit de basisregistratie personen (BRP) . Deze personen staan vanaf die datum niet meer actueel ingeschreven in Nederland.

De datum van uitschrijving is de datum van verzending van het voornemen van de uitschrijving uit de BRP.

 

- A. Bārtulis, 22-05-1981, datum uitschrijving 30-05-2022

- J.J.H.G.A. de Jong, 26-07-1994, datum uitschrijving 28-06-2022

- R.H.C. Brandts, 17-04-1966, datum uitschrijving 07-06-2022

- S. Bardiga, 18-11-1984, datum uitschrijving 30-05-2022

- L. Verbeucken, 26-02-1977, datum uitschrijving 31-05-2022

- H. Oulahri, 29-10-1981, datum uitschrijving 31-05-2022

- D.J.G. Terlingen, 18-04-1969, datum uitschrijving 21-06-2022

- Y. Alshabali, 15-02-1998, datum uitschrijving 30-05-2022

- S.J. van den Heuvel, 02-12-2003, datum uitschrijving 31-05-2022

- L. Sás, 15-10-1990, datum uitschrijving 31-05-2022

- T. Stein, 06-06-1974, datum uitschrijving 31-05-2022

- S. Saèd, 03-06-2003, datum uitschrijving 02-06-2022

- R.W.M. Verstappen, 10-10-1983, datum uitschrijving 21-06-2022

- N. Hopič, 19-12-1971, datum uitschrijving 24-06-2022

- T.S. Bah, 23-04-1993, datum uitschrijving 02-06-2022

- T.M.J. Van de Weerdt, 27-09-1975, datum uitschrijving 14-06-2022

- S.C.E. Daal, 27-07-2002, datum uitschrijving 31-05-2022

 

Bent u het niet eens met deze beslissing?

Dan kunt u bezwaar maken. Doe dit binnen 6 weken, anders kunnen wij het bezwaar niet afhandelen. Ook als u nog in overleg bent met de behandelend ambtenaar. Bezwaar maken kunt u op twee manieren doen: digitaal of schriftelijk.

Digitaal indienen

Gebruik hiervoor het digitale formulier: www.heerlen.nl/bezwaarschift-indienen . Hiervoor heeft u DigiD nodig. Volg de eenvoudige stappen en stem in met verder contact via de e-mail. U krijgt dan geen papieren post meer.

Belangrijk: u kunt dus geen bezwaar indienen met een e-mail.

Schriftelijk indienen

U kunt uw bezwaarschrift ook per post (of fax) sturen naar:

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heerlen

Postbus 1

6400 AA, Heerlen

fax: (045) 560 39 53.

Zet in uw bezwaarschrift ten minste:

  • tegen welk besluit u bezwaar maakt;

  • de datum en het kenmerk van het besluit waartegen u bezwaar maakt. Stuur een kopie van dat besluit mee;

  • uw naam, adres en woonplaats;

  • waarom u bezwaar maakt;

  • uw handtekening;

  • maakt u voor iemand anders bezwaar, stuur dan een machtiging mee.

Naar boven