Openbare vergadering van de Commissie Sociaal Domein en Bestuur

Op maandag 4 juli 2022 om 19.30 uur vergadert de raadscommissie Sociaal Domein en Bestuur. De commissie bereidt de maandelijkse raadsvergadering voor en verzamelt alle informatie die de raad nodig heeft om zijn werk goed te kunnen doen. De agenda is hieronder vermeld en staat ook op gemeenteraad.dinkelland.nl. Voor nadere informatie hierover kunt u contact opnemen met de griffie via griffie@dinkelland.nl. U kunt de vergadering ook volgen op onze webcam via gemeenteraad.dinkelland.nl.

 

Agenda

 

1. Opening

2. Vaststelling agenda

3. Informatie vanuit het college

Het college en de leden van het college krijgen de gelegenheid kort het woord te voeren om te kunnen voldoen aan hun actieve informatieplicht.

Portefeuillehouder: burgemeester Joosten, wethouder Severijn, wethouder De Way

4. Rondvraag

Tijdens de rondvraag mag iedere fractie over maximaal twee onderwerpen vragen stellen. Per

onderwerp mogen maximaal drie vragen worden gesteld. Het onderwerp en de daarbij te

stellen vragen dienen uiterlijk 10 uur voor aanvang van de vergadering bij de griffier te

worden gemeld.

Portefeuillehouder: burgemeester Joosten, wethouder Severijn, wethouder De Way

5. Vaststellen Perspectiefnota gemeente Dinkelland 2022-2026

De perspectiefnota gemeente Dinkelland 2022-2026 bepaalt op hoofdlijnen de richting voor de komende vier jaren, zoals het college die heeft afgeleid uit het raadsakkoord Dinkelland 2022 -2026 en met inachtneming van de trends en ontwikkelingen uit het overdrachtsdocument heeft vertaald in het collegeakkoord gemeente Dinkelland 2022-2026.

Portefeuillehouder: wethouder De Way

6. Sluiting

-

Contactgegevens van de gemeente:

Adres: Nicolaasplein 5, 7591 MA Denekamp / Postbus 11, 7590 AA Denekamp

Telefoon: 0541- 854100 Fax: 0541- 854320 E- mail: info@Dinkelland.nl

Naar boven