Wijziging bijlage 4 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen

(BRP)Burgemeester en wethouders van Geldrop-Mierlo maken bekend dat het noodzakelijk is om bijlage 4 van de Regeling Beheer en Toezicht basisregistratie personen (BRP) , zoals vastgesteld op 21 januari 2020, te actualiseren. Deze bijlage wordt vervangen door onderstaand overzicht:

 

Op grond van artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie Personen Geldrop-Mierlo 2020, zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

 

Gegevensbeheer

Als gegevensbeheerder BRP zijn aangewezen:

  • -

    De medewerker(s) met de functie: Klantadviseur Inwoners;

  • -

    De medewerker(s) met de functie: Specialist Publiekszaken.

Applicatiebeheer BRP

Als applicatiebeheerder BRP zijn aangewezen:

  • -

    De medewerker(s) met de functie: Klantadviseur Inwoners;

  • -

    De medewerker(s) met de functie: Specialist Publiekszaken.

Naast de gegevensbeheerder zijn (tevens) belast met het berichtenverkeer:

  • -

    De medewerker(s) met de functie: Klantadviseur Inwoners;

  • -

    De medewerker(s) met de functie: Specialist Publiekszaken.

Gegevensverwerking

Als gegevensverwerkers zijn alle medewerkers van Afdeling Dienstverlening, team Publiekszaken aangewezen.

 

Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de Wet Basisregistratie Personen

De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de Wet Basisregistratie Personen, bedoelde verklaring wordt toegekend aan:

  • -

    De medewerker(s) met de functie: Klantadviseur Inwoners

  • -

    De medewerker(s) met de functie: Specialist Publiekszaken

Gemeente Geldrop-Mierlo (bij Gemeentebreed: Dienst Dommelvallei), 24 mei 2022

J. Bastiaans, informatiebeheerder,

Naar boven