Openbare vergadering van de Commissie Sociaal Domein en Bestuur

Op dinsdag 14 juni 2022 om 19.30 uur vergadert de raadscommissie Sociaal Domein en Bestuur. De commissie bereidt de maandelijkse raadsvergadering voor en verzamelt alle informatie die de raad nodig heeft om zijn werk goed te kunnen doen. De agenda is hieronder vermeld en staat ook op gemeenteraad.dinkelland.nl. Voor nadere informatie hierover kunt u contact opnemen met de griffie via griffie@dinkelland.nl. U kunt de vergadering ook volgen op onze webcam via gemeenteraad.dinkelland.nl.

 

Agenda

 

1. Opening

2. Vaststelling agenda

3. Informatie vanuit het college

Het college en de leden van het college krijgen de gelegenheid kort het woord te voeren om te kunnen voldoen aan hun actieve informatieplicht.

Portefeuillehouder: burgemeester Joosten, wethouder Severijn, wethouder De Way

4. Rondvraag

Tijdens de rondvraag mag iedere fractie over maximaal twee onderwerpen vragen stellen. Per

onderwerp mogen maximaal drie vragen worden gesteld. Het onderwerp en de daarbij te

stellen vragen dienen uiterlijk 10 uur voor aanvang van de vergadering bij de griffier te

worden gemeld.

Portefeuillehouder: burgemeester Joosten, wethouder Severijn, wethouder De Way

5 Vaststellen Jaarstukken 2021 Dinkelland

Volgens het Besluit Begroting en Verantwoording (BBV) en de eigen financiële verordening is

de gemeente Dinkelland verplicht om jaarlijks verantwoording af te leggen over het gevoerde

beleid en beheer. Middels de Jaarstukken 2021 wordt hierin voorzien.

Portefeuillehouder: burgemeester Joosten

6. Sluiting

-

Contactgegevens van de gemeente:

Adres: Nicolaasplein 5, 7591 MA Denekamp / Postbus 11, 7590 AA Denekamp

Telefoon: 0541- 854100 Fax: 0541- 854320 E- mail: info@Dinkelland.nl

Naar boven