4e wijzigingsbesluit van het Besluit mandaat, volmacht, machtiging en aanwijzing Venlo 2021

Burgemeester en wethouders van de gemeente Venlo;

gezien het voorstel van 27 juli 2021;

gelet op hoofdstuk 10 van de Algemene wet bestuursrecht;

overwegende, dat ten behoeve van de uitvoering van de Tijdelijke regeling aanvullende crisisdienstverlening COVID-19 maandelijks declaraties dienen te worden ingediend bij de Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV), die als kassier voor deze regeling optreedt;

besluiten:

Tot het vaststellen van het navolgende 4e wijzigingsbesluit van het Besluit mandaat, volmacht, machtiging en aanwijzing Venlo 2021:

Artikel I

In het register wordt paragraaf 6.1 (Werk en inkomen) aangevuld met de volgende bevoegdheid, die het nummer 6.1.22 krijgt:

 

Volg-

nummer

Grondslag

Bevoegdheid tot

Bevoegdheid van

Bevoegdheid

naar

6.1.22

Artikelen 19, 20, 21 en 22 van de Tijdelijke regeling aanvullende crisisdienst-verlening COVID-19

Het eenmaal per maand overleggen van een uitgavenoverzicht van de gemaakte en de te verwachten kosten.

B&W

Teamleider Werk

 

Artikel II
  • 1.

    Artikel I van dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking.

  • 2.

    Dit besluit kan worden aangehaald als “4e wijziging van het Besluit mandaat, volmacht, machtiging en aanwijzing Venlo 2021”.

 

Venlo, 27 juli 2021

Burgemeester en wethouders van Venlo

de secretaris, de burgemeester

Twan Beurskens, Antoin Scholten

Naar boven