Wijziging Algemeen mandaatbesluit gemeente Westerkwartier 2019

 

Het college van burgemeester en wethouders, de burgemeester, de heffingsambtenaar en de in-vorderingsambtenaar van de gemeente Westerkwartier, ieder voor zover het zijn bevoegdheid betreft;

 

gelet op het bepaalde in het Algemeen mandaatbesluit gemeente Westerkwartier 2019;

 

 

B E S L U I T :

 

 

  • 1.

    De leden 2 en 3 van artikel 3 van het Algemeen mandaatbesluit te wijzigen door toevoeging van “de bedrijfsmanager Novatec” waarna deze leden komen te luiden als volgt:

     

    • 2.

      Het college, de burgemeester, de heffingsambtenaar en de invorderingsambtenaar verlenen mandaat, met de mogelijkheid van ondermandaat, voor al hun bevoegdheden aan de teamleiders/coaches en de bedrijfsmanager Novatec, voor zover die bevoegdheden behoren tot het taakgebied van die teamleiders/coaches, tenzij bij wettelijk voorschrift anders is bepaald of de aard van de bevoegdheid zich tegen de mandaatverlening verzet en behoudens de bevoegdheden die zijn genoemd in bijlagen 1 en 2.

       

    • 3.

      Een teamleider/coach respectievelijk de bedrijfsmanager Novatec kan, na goedkeuring door de gemeentesecretaris/algemeen directeur, algemeen ondermandaat verlenen van de bevoegdheden die aan hem zijn gemandateerd, tenzij de aard van de bevoegdheid zich tegen ondermandaatverlening verzet en behoudens personele aangelegenheden

 

  • 2.

    Punt 1 van bijlage 2 bij het Algemeen mandaatbesluit te wijzigingen door toevoeging van “de bedrijfsmanager Novatec” waarna dit punt als komt te luiden als volgt:

     

    • 1.

      Het aangaan, wijzigen en beëindigen van arbeidsovereenkomsten met de directeuren, de teamleiders/coaches en de bedrijfsmanager Novatec, inclusief het ondertekenen van de overeenkomst.

 

  • 3.

    Dit besluit treedt in werking op de dag nadat het bekendgemaakt is en werkt terug tot 1 januari 2022.

 

Aldus besloten in de vergadering

van burgemeester en wethouders

van de gemeente Westerkwartier,

d.d. 15 maart 2022

 

A. van der Tuuk, burgemeester

A. Schulting, secretaris

 

 

Aldus vastgesteld door

de burgemeester van de gemeente Westerkwartier,

d.d. 15 maart 2022

 

A. van der Tuuk, burgemeester

 

 

Aldus vastgesteld door de heffingsambtenaar

van de gemeente Westerkwartier,

d.d. 16 maart 2022

 

H. Been, heffingsambtenaar

 

 

Aldus vastgesteld door de invorderingsambtenaren

van de gemeente Westerkwartier

d.d. 16 maart 2022

 

E. Dekker, invorderingsambtenaar

 

K. van Dijken, invorderingsambtenaar

 

L.J. Terpstra, invorderingsambtenaar

 

Naar boven