Gemeente Sittard-Geleen - Besluit Wet algemene bepalingen omgevingsrecht en melding Activiteitenbesluit milieubeheer; zaaknummer 2020-207328, Verloren van Themaatweg 2A t/m D, 6121 RG Born (uitgebreide voorbereidingsprocedure)

 

Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen maken bekend dat op 25 november 2020 een aanvraag om een omgevingsvergunning en een verzoek om wijziging van de voorschriften van een oprichtingsvergunning is ontvangen en dat een besluit is genomen:

 

O mgevingsvergunning milieu ( veranderings vergunning)

Voor: het veranderen of veranderen van de werking van een inrichting voor het bewerken van specialty kunstmeststoffen.

Locatie: Verloren van Themaatweg 2A t/m D, 6121 RG Born

Datum besluit: 17 maart 2021

Zaaknummer: 2020-207328

 

Het besluit is ten opzichte van het ontwerpbesluit gewijzigd.

 

Inzage

Het besluit en alle overige relevante stukken liggen van 25 maart 2021 tot en met 6 mei 2021 ter inzage in het gemeentehuis Geleen, balie Vergunningen, Markt 1, 6161 GE Geleen. De stukken kunnen worden ingezien van maandag tot en met vrijdag tijdens de openingstijden van het gemeentehuis. Voor het inzien van de stukken moet een afspraak worden gemaakt met de balie Vergunningen. De balie Vergunningen is bereikbaar onder telefoonnummer 14 046.

 

Rechtsbescherming

Tegen het besluit kan beroep worden ingesteld door belanghebbenden die zienswijzen naar voren hebben gebracht over het ontwerpbesluit, belanghebbenden aan wie redelijkerwijs niet kan worden verweten geen zienswijzen naar voren te hebben gebracht over het ontwerpbesluit, belanghebbenden die willen opkomen tegen de wijzigingen die ten opzichte van het ontwerpbesluit zijn aangebracht en adviseurs die advies hebben uitgebracht over het ontwerpbesluit.

Beroep instellen kan van 26 maart 2021 tot en met 7 mei 2021 tegen betaling van de verschuldigde griffierechten bij de Rechtbank Limburg. Op deze procedure is de Algemene wet bestuursrecht van toepassing. Het beroepschrift moet worden ondertekend en moet ten minste bevatten: naam en adres van de indiener; de datum; een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht en de gronden van het beroep (motivering).

Het beroepschrift moet worden gericht aan: Rechtbank Limburg, sector Bestuursrecht, Postbus 950,  6040 AZ Roermond of digitaal met DigiD via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Als een beroepschrift is ingediend, kan tevens de Voorzieningenrechter van de Rechtbank Limburg verzocht worden een voorlopige voorziening te treffen. Voor meer informatie wordt verwezen naar de internetpagina van de Rechtbank Limburg, www.rechtspraak.nl.

Inwerkingtreding

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag, volgend op de beroepstermijn van 6 weken.

Indien binnen de beroepstermijn tegen het besluit bij de Voorzieningenrechter een verzoek tot het treffen van een voorlopige voorziening als bedoeld in artikel 8:81 van de Algemene wet bestuursrecht is gedaan, treedt het besluit niet in werking voordat op dat verzoek is beslist.

 

Informatie

RUD Zuid-Limburg, telefoon: + 31 43 389 7330

Naar boven