Gemeente Dinkelland - Openbare vergadering van de Commissie Omgeving & Economie / Sociaal Domein & Bestuur

 

Op dinsdag 23 maart 2021 om 19.30 uur vergadert de raadscommissie Omgeving & Economie/ Sociaal Domein en Bestuur digitaal. De commissie bereidt de maandelijkse raadsvergadering voor en verzamelt alle informatie die de raad nodig heeft om zijn werk goed te kunnen doen. De agenda is hieronder vermeld en staat ook op gemeenteraad.dinkelland.nl. Voor nadere informatie hierover kunt u contact opnemen met de griffie via griffie@dinkelland.nl.

U kunt de vergadering ook volgen op onze webcam via gemeenteraad.dinkelland.nl.

 

Agenda

1. Opening.

2. Vaststelling agenda.

3. Informatie vanuit het college.

Het college en de leden van het college krijgen de gelegenheid kort het woord te voeren om te kunnen voldoen aan hun actieve informatieplicht.

Portefeuille: wethouder Blokhuis

4. Rondvraag.

Tijdens de rondvraag mag iedere fractie over maximaal twee onderwerpen vragen stellen. Per onderwerp mogen maximaal drie vragen worden gesteld. Het onderwerp en de daarbij te stellen vragen dienen uiterlijk 10 uur voor aanvang van de vergadering bij de griffier te worden gemeld.

Portefeuille: wethouder Blokhuis

5. Voorstel inzake vaststellen Uitvoeringsprogramma klimaatadaptatie Dinkelland 2021-2025 met bijbehorende kostendekking.

Met het Uitvoeringsprogramma Klimaatadaptatie Dinkelland 2021-2025 worden concrete

Maatregelen gerealiseerd om de Openbare Ruimte klimaatbestendig en waterrobuust in te richten. Het Uitvoeringsprogramma geeft daarmee invulling aan de ambities van het

DeltaPlan Ruimtelijke Adaptatie (DPRA), waarbij de klimaatatlas van het Twents waternet als basis is gebruikt om inzicht te krijgen in de mogelijke gevolgen van de klimaatveranderingen.

Portefeuille: wethouder Blokhuis

6. Voorstel inzake vaststellen afvalstoffenverordening gemeente Dinkelland 2021.

Door de ontwikkelingen op het gebied van afvalinzameling dienen de regels in de afvalstoffenverordening gemoderniseerd te worden. Daarvoor dient de

Afvalstoffenverordening gemeente Dinkelland 2021 vast te worden gesteld.

Portefeuillehouder: wethouder Blokhuis

7. Sluiting.

 

-

Contactgegevens van de gemeente:

Adres: Nicolaasplein 5, 7591 MA Denekamp / Postbus 11, 7590 AA Denekamp

Telefoon: 0541- 854100 Fax: 0541- 854320 E- mail: info@Dinkelland.nl

Naar boven