Burgemeester en wethouders van Zaltbommel – Gesloten exploitatieovereenkomst

 

Op 18 februari 2021 heeft de gemeente een exploitatieovereenkomst gesloten met een initiatiefnemer

Deze overeenkomst gaat over de samenvoeging van twee woningen tot één woning in Aalst. Door middel van de overeenkomst hebben wij vastgelegd dat we aan deze plannen meewerken. Dit betekent dat wij hiervoor een (planologische) procedure gaan starten. Daarna kan initiatiefnemer de gronden in bouwexploitatie brengen.

 

Inzage

De zakelijke beschrijving van de inhoud van de overeenkomst ligt van donderdag 18 maart 2021 tot en met woensdag 28 april 2021 voor iedereen ter inzage.

Het document kunt u bekijken tijdens de openingstijden bij de afdeling Publiekszaken op het gemeentekantoor van Zaltbommel. Neem hiervoor contact op met het Omgevingsloket via 14 0418 of omgevingsloket@zaltbommel.nl. Het gemeentekantoor ligt aan de Hogeweg 11 te Zaltbommel.

U kunt geen zienswijze of een bezwaarschrift tegen de overeenkomst indienen.

 

Vragen?

Neemt u dan contact op met de afdeling Leefomgeving.

 

Naar boven