Besluit tot wijziging van de Mandaatregeling B&W en burgemeester 2021 Gemeente Utrecht

Burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht,

 

Gelet op de artikelen 10:1 tot en met 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht;

 

Gelet op de Mandaatregeling B&W en burgemeester 2021 Gemeente Utrecht (hierna: de Mandaatregeling);

 

Overwegende dat het in verband met de wijziging van de Algemene plaatselijke Verordening door toevoeging van artikel 5:14a noodzakelijk is de Mandaatregeling op een aantal punten tussentijds aan te passen;

 

Besluiten de Mandaatregeling als volgt aan te passen:

 

 

 

Artikel I

Hoofdstuk 5 van de Mandaatregeling wordt als volgt gewijzigd:

 

1. Nummer 5.1.2.19 wordt toegevoegd.

 

Nr.

Bevoegdheden

Mandaatgever

Gemandateerde

5.1.2.19

Algemene Plaatselijke Verordening

Afdeling 5.3A artikel 5:14a leden 5, 7 en 8

Besluiten op grond van de nadere regel bij 5:14a

College

Programmamanager

 

 

Artikel II

Alle in deze wijziging omschreven bevoegdheden worden tevens verleend aan de Algemeen Directeur en elk van de themadirecteuren.

 

Artikel III

Dit besluit treedt in werking na bekendmaking.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aldus vastgesteld in de collegevergadering van 2 maart 2021.

De gemeentesecretaris, De burgemeester,

Gabrielle G.H.M. Haanen Sharon A.M. Dijksma

Naar boven