Wijziging Register Delegatie, mandaat, machtiging en volmacht gemeente Heerenveen

Burgemeester en wethouders van de gemeente Heerenveen;

 

Overwegende, dat het gewenst is om het Register, behorende bij de Regeling delegatie, mandaat, machtiging en volmacht gemeente Heerenveen aan te passen;

 

dat een aantal bevoegdheden sinds de laatste vaststelling van het register reeds overgedragen zijn maar nog niet verwerkt in het register;

 

dat een aantal delegaties en mandaten verouderd zijn gebleken welke uit het register verwijderd kunnen worden;

 

gelet op het bepaalde in de artikelen 107, 107e, 156 en 160, aanhef en lid 1 van de Gemeentewet, artikel 10:3 van de Algemene wet bestuursrecht en de CAR/UWO van de gemeente Heerenveen;

BESLUIT:

  • 1.

    het gewijzigde register vast te stellen voor zover het de bevoegdheden van de burgemeester betreft conform het bijgaande overzicht;

  • 2.

    het gewijzigde register vast te stellen voor zover het de bevoegdheden van het college betreft conform het bijgaande overzicht;

Aldus besloten in de vergadering van 22 juni 2021.

Burgemeester en wethouders van Heerenveen.

De gemeentesecretaris,

J. van Leeuwestijn

De burgemeester,

T.J. van der Zwan

Naar boven