Aanwijzingsbesluit secretaris commissie bezwaarschriften en klachtencoördinator

 

 

Burgemeester en wethouders van de gemeente Reusel-De Mierden;

 

Gelet op artikel 4, eerste en tweede lid, van de Verordening commissie bezwaarschriften gemeente Reusel-De Mierden 2011 en artikel 4 eerste lid, van het Protocol interne klachtenbehandeling;

 

besluiten:

 

 

 

Per 1 november 2021 mevrouw F.H. Spijkers LLB aan te wijzen als:

  • -secretaris commissie bezwaarschriften;

  • -klachtencoördinator

 

Per 1 november 2021 mevrouw mr. I.M.C. van Asten aan te wijzen als:

  • -secretaris commissie bezwaarschriften

  • -klachtencoördinator

 

Alle eerdere aanwijzingsbesluiten voor een (plaatsvervangend) secretaris van de commissie bezwaarschriften met dit besluit per gelijke datum in te trekken.

 

Dit besluit wordt aangehaald als aanwijzingsbesluit secretaris commissie bezwaarschriften en klachtencoördinator.

 

 

 

 

 

Vastgesteld op 26 oktober 2021.

Burgemeester en wethouders van Reusel-De Mierden,

Mr. R.P.B.M. Brekelmans

secretaris

Mw. A.J.M.H. van de Ven

burgemeester

Naar boven