Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten van de gemeenten Vlieland, Ameland, Schiermonnikoog, Terschelling, Texel en het Samenwerkingsverband de Waddeneilanden

Geldend van 23-07-2019 tot heden

 

Intitulé

Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten

 

Het college van de gemeente Ameland, besluit Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten vast te stellen.

Bijgaande inkoopvoorwaarden zijn in maart 2019 vastgesteld door de directieraad van het samenwerkingsverband De Waddeneilanden. De directieraad heeft deze inkoopvoorwaarden tegelijkertijd beschikbaar gesteld voor lokale vaststelling.

 

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de collegevergadering van 23 juli 2019

 

 

Burgemeester, Leo Pieter Stoel

 

 

Secretaris-directeur, Iwan Valk

 

 

Voor het volledige beleidsplan of de volledige beleidsnotitie wordt verwezen naar de site van de gemeente Ameland, onder het kopje nota’s, plannen en visies:

www.ameland.nl/regelgeving

 

 

Naar boven