Wijziging Mandaat-, volmacht en machtigingsregeling inzake Leefomgeving en team Ruimte

De burgemeester van de gemeente Oldebroek;

 

Gelet op artikel 171, tweede lid en artikel 172 van de Gemeentewet;

 

Overwegende dat het uit oogpunt van effectiviteit en efficiency wenselijk is dat de medewerkers van team Leefomgeving, alsmede de medewerkers van team Ruimte, sectie Toezicht en Handhaving in de gelegenheid zijn om van vernieling en/of diefstal van en/of inbraak in gemeentelijke eigendommen, aangifte te doen;

 

Overwegende dat daarvoor een machtiging van de burgemeester vereist is;

 

besluit de volgende machtiging te verlenen:

 

Kenmerk: 1068480

 

1. de medewerkers van de gemeente werkzaam bij het team Leefomgeving, alsmede de medewerkers van de gemeente werkzaam bij het team Ruimte, sectie Toezicht en Handhaving, machtiging te geven tot het doen van aangifte van vernieling, diefstal van of inbraak in gemeentelijke eigendommen;

2. te bepalen dat de onder 1 genoemde machtiging alleen geldt voor medewerkers die beheers-, toezichthoudende of opsporingstaken in hun takenpakket hebben;

3. te bepalen dat de onder 1 genoemde machtiging geldt voor medewerkers met een arbeidsovereenkomst met de gemeente, alsmede voor medewerkers die krachtens een detacherings-, pay-roll- of uitzendovereenkomst werkzaam zijn bij gemeente;

4. te bepalen dat deze machtiging wordt bekendgemaakt middels publicatie in het Gemeenteblad op overheid.nl en in werking treedt op de dag na bekendmaking.

 

Oldebroek, 9 september 2021

De burgemeester van Oldebroek,

T.H. Haseloop-Amsing.

Naar boven