Burgemeester en wethouders maken bekend dat zij een besluit hebben genomen inzake een omgevingsvergunning, waarbij de reguliere procedure van toepassing is.
Verleend
|
Zaakid
|
Datum indiening
|
Omschrijving
|
Adres
|
Besluit
|
Datum on-dertekening
|
Datum ver-zending
|
|
ODRA21AB1014
|
21-05-2021
|
nieuwbouw woonhuis met inrit
|
Hegsestraat Kad. sect: E nr: 1338 bwnr 1 te Gendt
|
Verleend
|
27-07-2021
|
27-07-2021
|
Bezwaar
Belanghebbenden, die door deze beschikking rechtstreeks in hun belang menen te zijn getroffen, kunnen op basis van de Algemene Wet Bestuursrecht, binnen zes weken ingaande de dag na de verzenddatum, een bezwaarschrift indienen bij het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen bij het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lingewaard.
Het bezwaarschrift moet worden ondertekend en bevat tenminste naam en adres van de indiener; dagtekening (datum); omschrijving van het besluit waartegen het besluit gericht is en de gronden (motivering) van het bezwaar.
Het indienen van een bezwaarschrift houdt niet in dat de werking van het besluit wordt opgeschort. Voor het opschorten van een besluit, moet u naast een bezwaarschrift ook een schriftelijk verzoek om voorlopige voorziening sturen naar: de voorzieningenrechter van Rechtbank Gelderland, Afdeling Bestuursrecht, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Deze rechter kan, in spoedeisende gevallen, een dergelijke voorziening treffen.
Voor meer informatie over de voorlopige voorziening zie: www.rechtspraak.nl.
Indien u vragen heeft hierover kunt u contact opnemen met de Omgevingsdienst Regio Arnhem (ODRA). Vanwege de vakantieperiode is de ODRA tijdelijk van 19 juli tot 30 augustus 2021 beperkter telefonisch bereikbaar, namelijk op maandag, woensdag en vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur. Het telefoonnummer is (026) 377 16 00. Het e-mailadres is postbus@odra.nl.